dat word 150 hoofdstukken denk ik...

Elise's pov
je zucht als je een sms van Loretta krijg "je belt die gast tijdens de rust anders ga ik alles vertellen begrepen" je zucht en geeft antwoord "ten eerste DAT WAS IK VAN PLAN, en ten tweede ALS JIJ OOK MAAR IETS ZEGT MAAK IK JE ZO AF DAT JE DAT MAAR WEET" type je terug."mooi :)" krijg je terug je zucht en brengt de tweeling een voor een naar beneden. als je gaat samen met ze op de bank liggen en je ziet dat ze net aangekomen zijn en aan het opwarmen. je zucht als je Xavier ziet en denkt terug aan die avond op het strand. 'je kan me alles vertellen dat weet je' je zucht en gaat meer onderuit hangen.

Xavier's pov
je kan met loretta mee kijken wat ze sms't niet Expres. 'wat moet ze me vertellen' vraag je. ze schrikt op en kijkt je aan. 'wat niets hoezo' zegt ze 'en dan zeggen ze dat ik niet kan liegen' zucht je 'wacht tot de rust en je weet het' zegt ze. ja haat het als die meiden zo geheimzinnig doen. je zucht jullie hebben nog tien minuten en gaat met nog wat jongens opwarmen, zoals wat rekken en bal overspelen en zo. je zucht als het signaal gaat dat jullie naar je positie mogen. 'de finale' hoor je naast je. je kijkt naast je en ziet dat Nathan met net zo'n gespannen gezicht loopt als jij. 'zou iedereen kijken?' vraag je en beelden gaan door je hoofd, jordan en de rest, byron, erik en de rest van het team van amerika de andere team's van azie en terug in het hutje elise, zij kijkt zeker. je gaat als een van de laatste naar je positie en kijkt naar de rest, nu gaat het echt gebeuren, de finale.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen