I hope you all like it!!
please reactions and kudo's are welcome!!!
xxx R.

Robin pov

Nadat we nog even naar de televisie gekeken hebben besluiten we om met z’n alle naar Starbucks te gaan. We gaan met Louis’ en mijn autootje dus de meisjes stappen mij me in. Ook de jongens stappen in maar dan bij Louis. Ondertussen zit Chaima naar Zayn te gapen. Anke merkt dit op en stoot haar aan. ‘We know you like him. Just go for it!’ zegt Vienna. Chaima wordt helemaal rood, negeert wat Vienna net zei en draait haar hoofd naar buiten. Eenmaal aangekomen bij Starbucks parkeren we de auto’s en lopen naar binnen. Ik ga in de rij staan en wacht tot we aan de beurt zijn. Bestel, neem de bestelling en ga aan het tafeltje zitten. Tot mijn grote ergernis zit Chaima niet naast Zayn. ‘Lou, what does Zayn think about Chaima?’ fluister ik in zijn oor. ‘He likes her a lot but he is afraid she doesn’t like him.’ Fluistert hij en drukt vervolgens een kusje op mijn oor. ‘But even my little brother can see that she likes him!’ zeg ik luid. De hele tafel kijkt me aan. En Chaima kijkt me boos aan. Damn. ‘Too loud?’ zeg ik verlegen. Gelukkig kunnen de andere ermee lachen. Alleen Chaima en Zayn nemen knalrood een slokje van hun drankje. Nadat ons drankje op is, staan we op en lopen weer naar buiten. Zayn loopt voor Chaime en ik naast haar. Dit is mijn kans. Nu moet ik het doen.

raecties???

Reageer (2)

  • Chaimatje

    Omg wa gaat er gebeuren !!! omg snel verderr !!! (H)

    1 decennium geleden
  • NARRYSTORANx

    Awesome..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen