O19.
Ik ben een beetje in een rothumeur vandaag, I'm sorry. Ik wilde vanmorgen nog even leren voor wiskunde waarvan ik vandaag proefwerk had, maar ik had me verslapen en daardoor ging dat niet meer. Hals over kop naar school gefietst, helemaal gestrest daar aankomen. Ik wist natuurlijk weer eens niet waar ik moest zijn. Toen ik er eindelijk achter was, had ik geen idee waar dat lokaal lag, want het was een van de nieuwe lokalen en had er nog nooit in gezeten dus heb ik maar verschillende leraren gevraagd of zij het wisten maar ja... De helft van de leraren wisten het ook niet eens. Dus ik kwam tien minuten te laat daaraan, hadden ze ook nog eens geen A3-formaat voor me, dus dat moest nog helemaal gemaakt worden. Ik was echt helemaal gestrest. Vraag me niet of ik het goed gemaakt heb want ik heb werkelijk geen idee. De andere uren die ik had verliepen ook niet bepaald soepeltjes. En toen ik naar huis fietste regende het echt super hard dus ik kwam zeiknat thuis aan. Ben meteen onder de warme douche gestapt en zit hier nu in mijn pyjama achter de laptop. Ben echt snotverkouden daardoor en voel me echt totaal niet lekker. Ik moet eigenlijk nog best veel huiswerk maken maar toch ben ik zo eigenwijs om voor jullie nog een stukje te schrijven. Kudootje omdat ik ondanks mijn slechte humeur toch nog een stukje schrijf?
XEskimoKiss: 'Een minuut stilte voor de dode aardappel, snif snif :,('
Hoe was jullie dag vandaag?
XEskimoKiss: 'Een minuut stilte voor de dode aardappel, snif snif :,('
Hoe was jullie dag vandaag?
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (18)
whahahaa. louis is best vervelend, maar ook wel heel slim:). Snel verder!! love your story echt waar. (sorry voor een korte reactie maar heb maar even tijd)
1 decennium geledenHaha stoute Louis!
1 decennium geledenDat joch is slimmer dan ik dacht..
Likee! Succes het je rothumeur.
Klap op Zain's detectivehoed, ben je morgen weer goed!
xxx
Vederrr ;aa
1 decennium geledenLou, je bent zo gemeen!
1 decennium geledenVerder
Lou, je bent gemeen tegen dat lieve meisje, zeg sorry en geef die telefoon terug! I love it Snel verder
1 decennium geleden