Foto bij Hoofdstuk 117

Dit is best een lang hoofdstukje, hopelijk vinden jullie het mooi!
(Jullie hebben trouwens een hele boel leuke/ grappige reacties gegeven bij het vorige stukje! Dat is echt tof!)

xPreciiOusZz zei op 10 sep 2012 - 18:32:
Hoe jij beschrijft dat ze staan met hun neuzen tegen een en lippen bijna tegen 1 zo heb ik 2 uur gelegen met mijn ex voor onze eerste kus, zo romantisch!
=> leuk en idd romantisch als zoiets in het echt gebeurt!

Robyn1D zei op 10 sep 2012 - 9:50:
Ja ze wil wel hoor, maar ze heeft haar tanden nog niet gepoetst, dus......
Hihi, snel verder.
=> hahaha, hoe kom je erbij?

Maar ook de andere reacties vond ik leuk en geweldig!


xxx
(H)

BTW : het is 9/11 vandaag :(

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • 1Dazzle

    van over-analysing gesproken :p Maar je hebt dit echt verschrikkelijk mooi geschreven :'D <3

    1 decennium geleden
  • leBieberauhl

    Iedere dag als ik van school kom meteen verder gaan met lezen als er een nieuw hoofdstukje is, ik verheug me er al op in de klas...dit is echt een van de beste verhalen.

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    wauw dit was egt ongelooflijk mooi geschreven!!
    dikke respect voor jou talent!(H)
    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • iHeartNouis

    Wauw, jij hebt gewoon zo'n talent voor schrijven, he. Ik denk dat iedereen hier op quizlet dat wel zou willen. Ik vind het gewoon prachtig hoe jij schrijft en daarom hou ik ook zo veel van dit verhaal.
    & Snel verder, ik kan nu al niet meer wachten op het volgende hoofdstuk
    xx

    1 decennium geleden
  • COMFORTCROWD

    Waarom sta jij toch nooit in de top!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen