Hi guys, (again.)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Aboooooooooooo ook al is het eenjaar geleden dat jullie hebben geschreven!
1 decennium geledenHeeeey Renske,
1 decennium geledenDankjewel voor je lieve reactie. <3
Rowan en ik missen Djodick en Nan heel erg, maar focussen ons nu vooral op school en... jawel, ondertussen al weer een nieuw verhaal. We gaan deze nog hervatten zodra we er aan toe zijn. Dat beloven we!
Xxxx Demi.
Haaii Deems en Roow, dusss ik ben sinds tijden weer op Q en realiseerde me dat ik jullie verhaal helemaal nog nooit heb gelezen! Echt zo van, fuck! Seriously guys, I love it!
1 decennium geledenIn het HG MS waren Nan en Djodick al geweldig en dit verhaal spant echt de kroon.
Dus, ondanks het feit dat jullie niet meer posten en stuff, wou ik toch even een berichtje achterlaten ghehe.
Liefs, Renske
Alsof ik me ooit zou ontabonneneren of hoe je dat ook zegt, haha. Ik ben loyal, ook al ben ik inactief.
1 decennium geledenIk ben je nieuw abbo (:
1 decennium geleden