<3 korra <3

'Wat?'
Alles gaat razendsnel. In eens staat die vriend van Amon bij ons, en steekt hij zijn stroomstokken in het water. Ik stuur nog een straal naar hem toe, maar hij is eerder.
Bolin, Mako en ik schreeuwen de longen uit ons lijf.

Ik ben weer wat helderder als ik merk dat we vast zitten aan een van de palen van het platvorm. Amon's stem galmt door de arena.
O nee.
'Hoe komen we hier uit?' Zegt Mako.
Als bij een wonder komt Pabu aangezwommen.
'Pabu!' Zegt Bolin. 'Kom ons redden, vriend!'
Dan maakt hij wat vreemde geluiden, en dan begint pabu het touw door te knagen.
'Zie je? Pabu is niet dom.'
Wat minuten later heeft hij het touw door geknaagd.
En dan ontploft de boel.
'Ik ga achter Amon aan!' Schreeuw ik naar Bolin en Mako.
'Wees voorzichtig!'
Ik maak een waterhoos, en vlug schiet ik omhoog, in de richting van het gat in het dak.
De arena is een gaals.
Ik slaak een kreetje als het water ineens verdwijnt, en ik naar beneden val.
Maar dan grijpt een touw me in eens vast.
Lin draait hem rond, en schiet me dan de recht de lucht in, naar het lucht schip van Amon. Met een vuurstoot gooi ik een paar chi blokkers van hun steun platvorms af.
Ik kan zelf een van de touwen te pakken krijgen, en wacht even tot dat ik mijn balans te pakken heb. Dan gooi ik nog wat vuurballen naar Amon.
Die missen hem. Maar dan zie ik wel de gaals.
Alles staat in brand. De schepen. De luchtschepen van de politie.
De arena nog niet. Maar dat zal niet lang meer duren.
Een paar chi blokkers komen uit het schip, en gooien me op het dak van de arena.
Dan willen ze Lin aanvallen, maar ik leid ze af. Ik weet haar net te bevrijden van de man met de elektrische stokken die toe wil slaan.
Ik zit midden in een gevecht met de man met de bliksem stokken, als het glas van het dak van de arena in eens breekt, en ik naar beneden val.
'AAAAAAAAAH!'
En het is wéér lin die me red. Samen komen we op een lege tribune terecht.
'Alles goed?'
'Ja... Dank zij jou.'
'Maak je daar maar niet druk over.'
Ze kijkt naar het plafond.
'Het ziet er naar uit dat we deze verloren hebben.'
Daarna komen Bolin en Mako naar ons toegelopen. Mako omhelst me.
'Ik ben zo blij dat alles goed met je is.'
'Ik ook!' Zegt Bolin.
'Ik kan niet geloven dat Amon dit gedaan heeft,' zegt Lin. 'Recht voor onze neus.'
'Hij heeft met ons allemaal gespeeld,' zegt Tenzin, die net is aan komen lopen.
'Republic city is in oorlog.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen