Rhidonna en Nick hebben met elkaar.

Rhidonna pov.
Melis, gaan we meteen slapen of nog even beneden zitten? We gaan heel even zitten en dan slapen. We gaan zitten en praten. En melissa was het fijn de eerste keeer? nou eerlik gezegt wel. Ik had wel meer verwacht dat het meer pijn zou doen maaar viel wel mee. Heb je het wel veilig gedaan melis?? Ja Rhidonna. Maar hoe ga je het aan mama uitleggen? Want ze gaat merken over die condooms. Gewoon dat ik ontmaagd ben. Oke Oke.

Melissa pov.
Hey maar heb je al iets met Don? Nee nog niet maar denk wel dat het komt op de camping Hihi zei Rhidonna. oke maar doe het nog niet op mijn manier hé. Eerst sex en dan een relatie. Eigenlijk best dom. Maar het was zo fijn. nee doe ik nog niet melissa, is niks voor mij. Goedzo zusje! Zullen we maar gaan slapen? Ja doen we zei Rhidonna. Weltruste Rhidonna, Weltruste Melissa. Toen ging me telefoon. Sms. Nummer staat niet dat het Nick is. Wie is het? Aha, Het is Joe. Hij zei; Je bent mooi en geweldig! Word gezellig dit school jaar. X Joe. Aaahh, Wat lief denk ik. ik sms terug; Aaaahh wat lief van je. denk wel dat het gezellig word. Weltruste! x.Melis. Nog een sms gekregen. Nick~!! Hij zegt; Slaap lekker Lekkerding van mé! Morgen breng ik je met mijn scooter met mijn broertje naar school. Rhidonna ook. X Hvj. ik sms terug; Hey Sgaaty, Aah dat is lief. Ik vind het goed. hoef ik niet te fietsen. En kan ik je vast houden! Morgen om 8uur bij mij. Tis maar 10 min. fietsen. Dus scooter 5ofs. X hvj!
En ik ga slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen