If you believe - 13
Wanneer de film gedaan is, gaat Liam weg naar buiten. Niall en ik blijven gewoon zitten. We zijn nu alleen in de hotelkamer. Nel was iets gaan drinken met Zayn. En louis en Harry zijn in de stad aan het rondhangen. Niall's hand wrijft over mijn arm. Ik begin over zijn benen te wrijven. Ik krijg een kusje op mijn hoofd. Ik draai mij, zo ver het kan, om naar hem. We kijken nu recht in elkaars ogen. Ik verdrink gewoon in zijn prachtige blauwe ogen. Met zijn rechterhand wrijft hij over mijn wang. Rustig komen onze hoofden dichter bij elkaar. Het duurt niet lang voor onze lippen elkaar raken. Ik voel in mijn buik allemaal vlinders komen. Zijn lippen zijn super zacht. Na een lange kus laten onze lippen traag elkaar terug gaan. Ik open mijn ogen weer. Ik blijf verdrinken in zijn prachtige ogen. Mijn armen leg ik rond zijn nek. De zijne komen rond mijn middel. Ik geef hem een kus op zijn wang en leg mijn hoofd op zijn schouder. Zijn handen gaan van mijn middel omhoog langs mijn rug. Zachtjes wrijft hij over mijn rug. Ik draai mijn hoofd en geef hem een kusje in zijn nek. Zijn handen zakken weer. Iets lager dan daarnet. Hij legt ze op mijn achterste. Met al zijn kracht pakt hij mij op en zet hij mij op zijn schoot. Ik leg mijn benen rond hem. Zijn handen legt hij terug rond mijn middel. Hij komt een beetje naar voor met zijn hoofd. Ik begrijp het meteen en ga rustig met mijn hoofd naar zijn hoofd. Onze lippen raken elkaar weer. Iets intenser dan daarnet. Ik ga met mijn handen naar zijn hoofd. Daar woel ik een beetje door zijn haar. Ik voel zijn lippen even veranderen in een lach. Zijn handen gaan nu over mijn benen richting knieën. Eens hij daar is, keert hij terug naar mijn middel. Terwijl opent hij zijn mond en zijn tong streelt zachtjes over mijn lippen. Ik open mijn mond ook en streel met mijn tong zijn tong. Het liefdesspel duurt nog even. Na een tijdje haalt hij zijn hoofd een beetje naar achter zodat zijn lippen los zijn van de mijne. 1 van zijn handen gaat omhoog. Hij steekt een beetje haar achter mijn oor. Zijn hand gaat van daar over mijn wang naar mijn kin. Terwijl hij dat doet zegt hij: "Weet je, je bent prachtig." Ik bloos ervan. "Maar jij bent toch iets mooier", zeg ik met een lieve lach. Ik geef hem vlug een kus op zijn perfecte lippen en ga dan naar de keuken iets drinken. Wanneer ik een glas water aan het nemen ben, voel ik 2 handen van mijn achterste naar mijn buik glijden. Ik krijg er kriebels van in mijn buik. "Is het oké als ik even ga douchen?", vraag ik. "Ja hoor, doe maar op je gemak. Je weet het zijn hé." Ik knik even en draai mij om. Ik geef hem een dikke kus en ga dan naar de badkamer.
Zoals beloofd. En ik heb nog foto's gevonden van vrijdagavond. Ik sta op de allerlaatste foto in het album. En ik heb nog een vraagje: Zaterdag doe ik auditie voor het cheerleadersteam en ik moet mezelf origineel voorstellen, maar ik weet dus niets. Ideetjes? Xxxxxxx
Reageer (1)
Die gif, GEWELDIG!
1 decennium geledenIk ben niet zo creatief, dus ik kan je helaas niet helpen, maar ik weet bijna zeker dat je het goed gaat doen!
Snel verder x