Foto bij Twee gevaarlijke mensen!

vervolg van: geen goed gevoel

dus zij veranderde ook in een wolf en deed het zelfde als felicia..
daar zat felicia, kijkend door de struiken..
marleen: wat is er?
fleicia: sttttttttttt!!! kijk gewoon!!!
daar zagen ze een ouwe man in een wit jasje en een jonge knappe vrouw van ongeveer 25 jaar. alrong: verdorie, de beer kostte klauwen met geld.
miss abc: geen zorgen, we krijgen ze wel.
alrong: *grinnikt* mwjaa en dan al het geld wat ik er mee verdien.
miss abc: ja meneer, zo mag ik het horen.
marleen: wat zullen ze bedoelen? hopenlijk niet ons toch?
felicia: ...ik denk dus van wel.
marleen: dus ze moeten ons hebben?!
felicia: ssstt niet zo hard.
arlong kijkt richting de struiken waar de meiden in zitten.
arlong: is daar iemand?
*geen reactie*
arlong: als je dit gesprek heb gehoord, kom je er niet leven van af!
miss abc: wind je neit op, het was vast een das ofzo.
arlong: hmm of misschien wel een wolf?
hij kijkt haar gemeen lachend aan. miss Abc grinnikt gemeen terug
alrong gaf een teken aan miss abc om iets aan te geven.. uit de grote tas haalde ze een grote geweer.
zijn wijsvinger ging naar z ijn mond en dat was van stilte..
stil ging alrong naar de struiken toe. en rende naar de struiken!!!!!!!!!!! en met de romp van het wapen zwaaide hij door de struiken... hahah lekker mis schele dacht marleen.
hij ging verder van de ene kant naar de andere kant.
marleen keek naar felicia. ze keek naar een witte vlinder. hij vloog recht op haar af en ging op haar neus zitten.. marleen keek haar met grote ogen aan en zag dat ze moest niezen... snel deed marleen haar pootje op felicia haar neus..de vlinder vloog er vanaf....

ze hoorden hun hartslag bonzen... tot felicia iets meer ontspannen er uit zag en marleen haalde haar pootje van haar neus af..
marleen dacht: hehe, dat scheelde weinig. tot ze opeens keihard HATSJEEE!!!!! hoorde.. meteen draaide alrong hun kant op en begon te schieten. snel dijnzden de wolven achteruit.. hij schoot in het rond. het zag er zo spasties uit dat het er overduidelijk uitzag dat hij niet wist hoe hij zo een ding gebruiken moest..

tot marleen bij een boom aankwam en uit de bosjes sprong.. alrong keek haar kant op..
felicia dacht: in haar eentje is ze niets!!

Reageer (2)

  • OnePiecex

    Spannend !!:)

    1 decennium geleden
  • Pia

    next!(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen