Foto bij If you believe - 12

Niall klopt aan bij de jongens hun kamer. Ik zucht even en zwaai eens met mijn handen. "Het komt goed. We zijn gewone jongens. Weet je nog?" Nadat hij dat zegt neemt hij mijn hand vast en knijpt er eens zachtjes in. Ik lach eens en kijk naar mijn schoenen. De deur wordt opengedaan. "Oh, heeft Niall een meisje?", hoor ik Louis zeggen. Ja, ik herken zo hun stemmen. Alleen niet als ik ziek ben blijkbaar. Nadat hij dat gezegd heeft, laat ik Niall's hand los. Ik kijk op en lach even. "Hallo", zeg ik stil. "Hi. Je bent dus verlegen? Dat komt helemaal goed!" Die is ook optimistisch zeg. Niall stapt naar binnen en ik volg hem. Binnen gaat hij meteen in de zetel zitten. Ik blijf gewoon staan en zeg iedereen gedag. Niet veel later komt Nel uit 1 van de kamers. Ze komt naar mij en knuffelt, voor de uitzondering, mij niet dood. "Gaat het al beter?", vraagt ze bezorgd. "Ja hoor. Met dank aan de zorg van Niall." We kijken beiden zijn kant op. Daar zit hij schattig te blozen. We praten een beetje over wat er gebeurt is sinds het concert. Tot Zayn ons onderbreekt. Hij geeft mij een kus op de wang en richt zich dan naar Nel. "Eum, zou je met mij iets willen gaan drinken?", vraagt hij super verlegen. "Tuurlijk wil ik dat." En ze geeft hem een knuffel. Ze geeft mij nog een knuffel en loopt dan naar de badkamer. Ik ga naar de zetel en zet me tussen Niall en Liam. Ze zijn naar Toy Story aan het kijken. Niall gaat naar de keuken. Niet veel later komt hij terug met een pak koeken. Hij zet zich naar. Zijn rechterarm legt hij rond mij. Ik ga liggen met mijn hoofd op zijn borst. Samen kijken we verder naar de film.

Eindelijk nog eens een stukje, echt sorry dat het zo lang heeft geduurd en dat het zo kort is! Vanavond ga ik nog een stukje plaatsen denk ik. Ik heb het gewoon zo druk de laatste tijd. Eerst school, dan de hopduvelfeesten (Klein voorsmaakje, als ik het ganse dansje vind, zet ik het er wel eens op). En gister naar Bobbejaanland geweest en nu moet ik eigenlijk leren, maar heb geen zin, haha. Hope you like it xxxx

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Dit is echt leuk geschreven! zoals altijd natuurlijk (:
    Dat dansje is echt cool! Het lijkt me echt leuk om zo op een podium te kunnen dansen, met licht enzo (:
    Ik kan al niet wachten tot vanavond (: x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen