Foto bij Get up, it’s a beautiful day

De volgende ochtend sprong ik blij uit m ’n bed. Ik was zo blij dat ik Robert vandaag terug zou zien. Té blij! Waar was ik mee bezig? Was ik m ’n hersenen verloren? ‘Neen, Brook. Weet je niet meer hoe oprecht hij tegen kje sprak over z’n imago??’ Antwoordde het stemmetje in mijn plaats. ‘Oke, ik hoor al stemmetjes, straks krijg ik nog schizofrenie!’ Dacht ik verontrust. Ik nam m ’n witte minirokje en m ’n kapotte, zwarte nylonkousen. Als ik die aanhad deed ik m ’n bh aan en daarover een zwart topje, waar ik nog een roze tanktop op aandeed. Als ik daar eindelijk mee klaar was ging ik m ’n haren stijlen en m ’n make-up aanbrengen. Ik liep naar de keuken waar Lily al aan het ontbijt bezig was. “Goeie morgen, Lily!” Riep ik blij. “Zo, jij bent opgewekt!” Lily lachte terwijl z’n me een eitje gaf. Ik at snel, ik had me inmiddels overslapen. Als m ’n eten op was gaf ik Lily nog een kus op de wang en pakte m ’n Gucci-tas. “Ik eet bij Robert!” Riep ik nog voordat ik uit de deur verdween. Ik nam m ’n fiets uit de hal en ging erop zitten. Ik begon te trappen en reed de –nu al drukke- weg op naar school. Ongeveer 1 km. van school zie ik Robert wachten. Ik stop en tik op z ’n rug, waardoor hij schrikt. “Kiekeboe! Op wie sta je te wachten?” Vroeg ik blij. “Oh God! Brook! Ik schrok! O ja, ik stond op jou te wachten.” Ik was zo blij omdat antwoord. Weeral té blij. “Kom! We zijn bijna te laat!” Riep ik geschrokken toen ik op m ’n sidekick keek. Robert kroop weer op z ’n fiets en samen reden we naar het school. En zoals verwacht, we wáren te laat. “Juffrouw Dayton en Jongeheer Pattinson, wat kan ik voor jullie doen?” Vroeg de man –waarvan ik z ’n naam niet kon onthouden- van het secretariaat. “Nou, we zijn met de fiets gekomen, en blijkbaar zijn we te laat, hé.” Antwoordde ik bijdehand. Robert keek me aan alsof ik net een moord had gepleegd. “Juffrouw Dayton! Wij tolleren dit gedrag niet!” Riep hij woedend, waardoor z’n hoofd knalrood werd. Ik en Robert proestten het uit. “Strafstudie! Allebei!” Riep de man nog eens boos.
Reactie’s!
xoxo’

Reageer (6)

  • Killing

    strafstudie oke?:P

    1 decennium geleden
  • Scharry

    Ik hou van dit verhaal!xD
    MEER!!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    WHOE ^^ SNEL VERDRE (H)

    1 decennium geleden
  • Karennn

    verdergaan?
    xx

    1 decennium geleden
  • Karennn

    Yeay, strafstudie:X

    xxx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen