Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • NevaSoft

    Tom heeft haar pijn gedaan of wat ?!(cat)
    Heel fout bezig !

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    vrededig ze Tom nou?

    1 decennium geleden
  • LoveTKaulitz

    tom is nou niet bepaald duidelijk he?
    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Eyka

    Oke, sinds wanneer komt mijn mail van quizlet bij hotmail terecht bij 'ongewenst'?? Zo had ik dus niet door dat er een nieuw deeltje was. Gosh, geniaal van hotmail/quizlet. Nu ga ik me hier in het vervolg als het nog gebeurt heel erg hard aan ergeren.

    Terug naar het verhaal. Hun discussie is zo.. Ik weet het niet, best wel grappig. 'Jij maakt me gek, nee jij, blablabla.' Ze gooien een beetje met woorden naar elkaar, terwijl ze eigenlijk beter iets zouden zeggen dat écht ook iets betekent. Het is makkelijk om elkaar 'na te zeggen' of zo'n simpel standaard zinnetje eruit te gooien.
    Maar Tom heeft haar pijn gedaan en als er iets is wat ik nooit nooit nooit of te nimmer zal begrijpen, dat is het zoiets wel. Mensen die van elkaar houden en elkaar lichamelijk pijn doen. Ik denk niet dat m'n brein zoiets ooit zelf zou kunnen doen of aanvaarden. En het feit dat ze er nog over liegt, doet me pijn, hoewel ja. Ze houdt van hem en gaat hem gehoorzamen, hij heeft haar in z'n macht en dat is feitelijk alles behalve goed. Want wie weet hoe ver hij kan gaan.. terwijl zij stilletjes alles zal toelaten en haar mond zal houden.
    Ik ben boos op hen beiden. Idk, ik voel de frustraties opkomen. Maar dit verhaal is nog steeds prachtig hoor, geen paniek. Je snapt wel wat ik bedoel (:
    <3

    1 decennium geleden
  • annoesginny

    snel veder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen