Foto bij 63.

Zayn is zo sexy in deze foto. Just saying.

Maar... Flauw einde was dat, hè?
Gelukkig voor jullie (iets minder voor mij) ben ik heel slecht in stukjes bewaren.

Serieus, trouwens, bij elke reactie die ik lees, krijg ik zo'n happy-go-lucky-boost van. Dus ik herlees ze ook als ik een kutbui heb.
I'm not even on drugs, I'm just weird.
Dus zelfs als je denkt: "maar mijn reacties zijn niet interessant"... Dat zijn ze dus wel <3 Love y'all!

Dit is dat hoofdstuk waarin het probleem erger wordt.

That moment when you stand your ground

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • GossipGirl21

    Ai harry toch wat nu gedaan?

    6 jaar geleden
  • IrisElvira

    oh Janiek, JE BENT GEWELDIG.

    9 jaar geleden
  • Picadilly

    Dankje, ik heb een shitavond achter de rug, ik heb mijn ogen eruit geweend, ik heb mijn best moeten doen om niet in oude/slechte gewoontes te hervallen, en jij hebt me weer aan het lachen gebracht, dankje dankje dankje

    1 decennium geleden
  • Ilovemyself

    "OOOOOOH, burn!” klonk Louis’ stem lachend van achter mijn rug." xD
    Een geniaal eind van een hoofdstukje

    1 decennium geleden
  • ZeroGravity

    Geweldig. All I can say, really.
    Nou ja -ten eerste, BIG TIME SORRY, dat ik zo lang niet gereageerd heb -maar ik ben net een week terug in schooldingen, and it's killing me. Ik heb dit hele weekend alweer huiswerk zitten maken en alle tijd die ik overhad wilde ik gebruiken om zelf te schrijven... anyhow, doesn't really matters. It's this brilliant chapter I wanna talk about.
    Ik vind het zó ontzettend mooi dat je álles wat ze voor hem voelt in een speech richting Harry hebt beschreven. Dat is véél mooier dan een innerlijke monoloog, en omdat je haar zo duidelijk beschrijft -haar daden, de manier waarop ze praat en zo beeldend dat ik alles voor me kan zien- maakt het ook nog eens veel geloofwaardiger dan een innerlijke monoloog.
    Ik vind het prachtig om te lezen dát ze zich zo voelt, maar het geweldige aan dit stukje, is dat het nog mooier is om te lezen wát ze voelt. Hoe je alles omschrijft -haar gevoelens, meine ich, in die metaforen en. dunno. I love it.
    En dat je het dan laat eindigen in die opmerkingen die ik verschrikkelijk raak vind, waarna Louis dan dat zegt... just, perfect. Ik vind het heerlijk dat Vanessa zo'n sterk karakter heeft, en dat je dat zo mooi naar voren laat komen in het verhaal. En ik kan me niet voorstellen hoe Harry na dit hoofdstuk nog een "hekel" aan haar kan hebben -en ik hoop vooral dat Zayn alles gehoord heeft... want daar heeft-ie recht op, vind ik.
    *sigh* This is sooo romantic and cute and just. just. really. I love it so much, en je schrijfstijl is gewoon nog altijd mjummie en. just. dunno. Ik heb er eigenlijk niet echt de goede woorden voor -dus ik hoop dat je begrijpt dat ik dit écht een geweldig verhaal vind. Zoals Vanessa zelf zei [of iets in de richting, in ieder geval]: je hebt serieus geen idee.
    Love this. Dude. en ik ben trots op je vele abo's, want ik las dit toen je er nog maar heel weinig had, en ik ben blij om te zien dat je eindelijk van meerdere mensen de waardering krijgt die je verdient. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen