Foto bij Hoofdstuk5. Sam.

Sorry! Bij mij is school weer begonnen dus ik had het een beetje druk... Sorry als het een saai stukje is... was een beetje inspiratieloos :)

Onze kamer (

) was is echt geweldig! Twee mooie bedden, twee prachtige bureau's, precies een studenten kamer zoals je ze in films ziet! "Wow." zegt Gemma. "You couldn't say it better..." antwoord ik.

Als we klaar zijn met uitpakken, gaan we opzoek naar de dichtstbijzijnde eettent. "Hey! I see Nando's!" schreeuw ik. We gaan naar binnen en bestellen wat te eten. Ineens draait Gemma zich om. Ik draai met dr mee. "Nialler!" ze geeft een jongen met blauwe ogen en blond haar een knuffel. "Hi." stamel ik een beetje verlegen. "Hey!" zegt de jongen. (Niall dus.) "Who are you?" "I'm Sam." Ik glimlach. Hij ook. "Nice to meet you! I'm Niall."

Het was erg gezellig bij de Nando's. Zayn was er uiteindelijk ook nog. Als ik dit aan Ann vertel... "So, what do you think of Niall?" vraagt Gemma. "I think he's a nice guy. Zayn does to." Waarom bloost ze? "I know.. Don't tell this to my brother, but i kinda have a crush on Niall." Ik kijk dr verbaasd aan. "Really? Does Niall know? I mean..." "No, he doesn't. I'm a little bit affraid that he has a secret girlfriend or something like that. And i don't want to ask Harry if he does." Ik geef dr een knuffel. Dit is best zielig. "The only way to find out, is to tell Niall what you feel. I mean, you know him for like, 2 years now?" ze kijkt me aan. "You're right. I know. But i'm just affraid. Did you ever had a boyfriend?" ai, die heb ik niet zien aankomen. Ik heb Thomas niet meer gesproken sinds...


1 EN EEN HALF JAAR EERDER
Dit kan niet. Verdomme dit mag niet! Met die... die bitch? Ik ren op hem af. Mijn vriendje, zoenend met een ander. Iedereen wist het waarschijnlijk behalve ik! "Thomas!" ik draai hem met een ruk om. "Wtf heeft dit te betekenen? Verdomme! Hoe kan je! Klootzak! Wij zijn over! Donder op! Verhuis desnoods! Ik hield verdomme van je! Hoelang...?" Hij zoent me! hoe heeft hij het lef om dat te doen? Ik geef hem een klap in z'n gezicht. "Lul! Hoe kun je? Het is uit! Hoor je? Uit!" Ik draai me om e ren huilend weg.


NU
"What an asshole!" Ik moet huilen. Ookal is het al ruim een jaar geleden. Een asshole inderdaad. Dat is hij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen