Foto bij hoofdstuk 7

1DerfulHazza
Hope you like

Laure POV

Als we aan een rustige plek kwamen ga ik van Jazz en laat Harry in het zadel plaatsnemen. Snel nog de beugls verstellen want Harry is groter dan mij. "Ga maar Harry, Jazz doet niks hoor!" zeg ik nog, daarna laat Harry Jazz uitstappen en ik kan het niet laten maar ik staar gewoon naar hem, hoe zijn krullen leuk mee bewegen als hij rijdt, hoe hij behendig Jazz aanspoort tot draf, hij is gewoon geweldig. Ik denk dat ik verliefd op hem aan het worden ben, nhe dat kan toch niet, alsof hij voor mij gaat vallen. Hij is zo beroemd, ik bedoel maar, hij heeft tienduizenden meisjes aan zijn voeten liggen, alsof hij voor mij gaat vallen ik ben niet eens mooi! Toen hij terug kwam schrok ik op uit mijn gedachten. Snel kijk ik op en zie hoe hij van Jazz afkomt, man wat heeft hij een lekker kontje zeg, oke focus Laure! "Wauw wat een geweldig paardje is Jazz!" zeg Harry, "Jha ik weet het, hij rijdt echt goed hé en springen doet hij ook nog wel geweldig, ik hou echt van hem! Hij is mijn beste vriend." "Jha dat hoor je ook over hoe je over hem praat, hij is precies een echt persoon." "Voor mij is hij dat ook. Ik heb hem al sinds hij 2 was dus moest ik hem nog alles leren." "Wauw heb je hem alles geleerd? Wauw je bent mooi, slim en nog goed in paard rijden ook!" zegt hij en ik begin te blozen vind hij me echt mooi? "Laure..." zegt hij en ik kijk recht in zijn ogen, wat een mooie ogen, ik kan er zo in verdrinken! Hij komt dichter bij en kust me al snel kus ik terug, wacht? Waaaat? Ik kus DE Harry Styles? Snel trek ik me terug en ren weg, ik wil niet de zoveelste verovering zijn van Harry. "Laure wacht!" roept hij "Ik vind je leuk, leuker dan leuk!" roept hij nog. Met tranen in mijn ogen loop ik vergenoeg weg en spring op Jazz, ik geef hem de sporen en rij weg, weg van Harry, weg van Amy, weg van de rest van One Direction, weg van waar ik nu zou moeten zijn...


Morgen of overmorgen schrijf ik nog een Harry POV

xxx

Reageer (2)

  • LaureWithAnE

    allright! love you! xxx

    1 decennium geleden
  • 1DxHorselove

    Neeee!! Oke nu ga ik wat schrijven! Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen