Foto bij 23. Harry and Quirine. -Liam James Payne

Liam James Payn

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • HarrysCats

    Je maakt me echt nieuwsgierig. Daarom verwijder ik me abo ook niet onder welke omstandigheden dan ook! Ik zou nooit kunnen stoppen met het lezen van dit verhaal! Nooít'(flower)

    1 decennium geleden
  • MissRichelle

    oeehh zayn moet het weten :O maar hij moet natuurlijk niks met hem gedaan hebben!!!!

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Er klopt iets niet.
    Dat is het enige wat mijn geniale brein kon bedenken. Best teleurstellend... 'Niets voor hem om zomaar dood te gaan.' Dat doe je ook niet eventjes =) Weetje, vandaag ga ik eens dood, lijkt me interessant! JA, ER IS EEN NIEUW STUKJE! *doet een country-dansje* Ik ben ook niet normaal, dat is algemeen bekend, dus ik ga ook in Holmes Chapel wonen, gewoon voor de grap. Ik heb toch iets bedacht! Hij is verdwenen! En..en? Is het goed?! Misschien zit hij wel in een hawaii-rokje op Antartica, kan hij toch met veel drama overlijden. Ik zie het al staan: "Poedel overleden tijdens sneeuwwandeling in strandkledij." Geweldige titel al zeg ik het zelf. Ik kijk al uit naar het volgende stukje, gewoon omdat ik weet dat het weer goed gaat worden. Daar ben je dan helderziende voor =)

    xx

    1 decennium geleden
  • singaxx

    Ik snap alles nog, maar ik heb geen idee wat er precies aan de hand is, ik heb het gevoeel dat Louis verliefd is op Harry ofzo, en misscg=hien Zayn op Quirine, maar ik zou het eigenlijk niet weten xd

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen