elise's pov
je zucht 'je moet het wel uitleggen aan hem' zegt ze 'misschien heb je gelijk' zeg je 'misschien?' zegt ze 'ja misschien' 'kom op jullie hebben nu al een jaar met elkaar e-''niet 11 maanden en 3 weken' onderbreek je haar 'detail' zegt ze 'en je bent nog steeds niet helemaal open tegen hem, alsof je hem niet vertrouwd ofzo' 'natuurlijk vertrouw ik hem, waar sloeg dat op?' zeg je beledigd je praat nooit met hem als je ergens mee zit' zegt ze 'ja en make your point' zeg je 'praat met die gast' zegt ze geïrriteerd. 'en wanneer moet ik dat gaan doen, hij heeft nu training daarna de finale en dan gaan we weer naar huis' zucht je 'haal hem uit de training' zegt ze 'nee en moet jij ook niet trainen?' zeg je 'ik trek hem uit de training en eigenlijk wel' zegt ze 'nee je laat hem in de training en opschieten anders mag je straks niet spelen' zeg je 'maakt mij niet uit ik duw die gast naar binnen' 'nee je laat hem' zeg je 'dan doe je het maar tussen de rust'zegt ze 'uhhh best stop met zeuren' zeg je 'yeah win altijd' zegt ze blij 'ja ja erg leuk' zeg je en loopt naar de tweeling die je aankijken met een grote glimlach. je kijkt dromerig naar ze met een kleine glimlach. 'halloooooooo aarde aan elise' word er achter je geroepen 'ja ja wat' zeg je 'we moeten gaan' word er bij de deur geroepen. 'kom eraan' je loopt even naar beneden om de maxicosi te pakken uit de keuken. je wilt weer naar boven lopen als je word tegen gehouden door de coach 'jaa' zeg je 'die twee gaan niet mee' zegt hij 'en waarom niet, dan blijf ik ook thuis want ik laat ze niet alleen' zeg je 'nee jij gaat mee zij blijven thuis' zegt hij 'nee of ik en de tweeling gaan mee of we blijven hier' zeg je 'wat is er aan de hand' hoor je achter je. 'meneer hier wil de tweeling alleen hier houden' zeg je tegen Xavier 'ze blijven hier niet alleen' zegt hij 'zie ik ben niet de enige' zeg je 'dus of ik ga mee maar de tweeling ook of de tweeling blijft en ik ook, jij mag kiezen' 'jij gaat mee die twee blijven hier' zegt hij 'ik dacht het niet' zeg je en loopt naar boven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen