'Rijd maar terug naar mijn huis, ik volg jullie op de voet' Zegt Nagato-sensei die nog wat dingen bespreekt met de agenten en ik rijd weg.

Junya pov.:

Achter op de motor houd ik me vast aan Hidan terwijl we weer terug naar Nagato-sensei's huis rijden. Als we daar aankomen staat er een auto voor het huis en zijn de lichten aan. Verbaasd stappen we af en lopen naar binnen toe. Een vrouw van ongeveer dezelfde leeftijd als Nagato-sensei en blauw haar komt glimlachend de hal in maar haalt haar glimlach al weer van haar gezicht als ze ons ziet. 'Wie zijn jullie?' Vraagt ze verbaasd maar vriendelijk. Ik kijk naar de grond terwijl Hidan ons voorstelt en alles even kort uitlegt. 'Oke, ik ben Konan. Dan neem ik aan de Nagato ook zo komt.' Zegt ze terwijl ze een arm om me heen slaat en ons verder naar binnen haalt. Ze zet voor ons drieën thee en vraagt of ik het er over wil hebben wat er is gebeurd. 'Nee..en alles wat ik weet is juist wat ik níet wíl weten.' Zeg ik, snuif en veeg een paar tranen weg. Met haar vingers tilt ze mijn gezicht op, ergens had ze een soort duistere kant maar was erg aardig, hetzelfde vond ik ook bij Nagato-sensei. Ze glimlacht en veegt mijn haren uit mijn gezicht. 'Alles komt wel weer goed.' Zegt ze op normale toon en richt zich op Hidan. 'En van jou heb ik wel meer gehoord.' Zegt ze grijnzend.

Reageer (2)

  • animevampire

    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)snel verder!(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)oehoeh, yeah(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    Snel verder!!
    leuk verhaal

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen