Louis pov

Ik wordt wakker van de heerlijke geur van verse broodjes, eieren en spek. Ik sta snel op, trek mijn trainingsbroek aan en loop naar beneden. Zayn, Liam en Niall waren hier ook. ‘Hey guys what are you doing here?’ vraag ik verbaast. ‘Robin texted me to come over.’ Zegt Niall. ‘Oh were is she?’ vraag ik weer. ‘In the kitchen…’ zegt Zayn dan. ‘Thanks.’ Zeg ik en ga naar de keuken. Daar staat Robin, ontbijt te maken. ‘Hi, Lou, how are you?’ vraagt ze en ze glimlacht. Ik ga naar haar toe en geef haar een kus op haar mond. Ze glimlacht en gaat verder met bakken. Ondertussen zet ik de tafel en zijn Anke en Harry naar beneden gekomen. ‘Robin, that smells good!’ zegt Harry. ‘Thanks.’ Roept ze naar hem. Ook Chaima en Vienna komen naar beneden en zetten zich meteen aan tafel. Ook Niall zet zich aan tafel. ‘Breakfast is ready!’ roept ze. En de anderen komen naar te tafel. Ik zet me erbij als Robin alles op tafel heeft gezet. We beginnen meteen te eten. En ik zie Zayn stiekem naar Chaima kijken. Bloeit hier iets moois? Laten we hopen. Ze zouden zo schattig zijn samen. Als iedereen gedaan heeft met eten ruimen Robin en ik te tafel af, doen de afwas en gaan naar de living waar de jongens,Chaima, Vienna en Anke tv aan het kijken zijn. Anke zit op Harry’s schoot en Chaima zit op Zayn’s schoot. Ik kijk naar Robin en zij moet hetzelfde gedacht hebben want samen zeggen we: ‘Aaaauuuuwwhhh! How cute! There is a new couple!’ We kijken elkaar aan en schieten in de lach. Chaime en Zayn blozen en kijken elkaar aan. Zayn fluistert iets in Chaima’s oor en Chaima knikt glimlachend. Ze komen naar ons toe gelopen en beginnen met een kittelbeurt. ‘No, guys stop please! I can’t take this anymore!’ zeg ik smekend. ‘Anke please help me!!’ zeg ik. Maar dat had ik beter niet gedaan. Anke komt op ons afgestormd en doet gewoon mee met Chaima en Zayn ook de andere zijn nu aan het ‘helpen’. Uiteindelijk stoppen ze toch en gaan weer zitten alsof er niets gebeurt is. Ik lig met Louis op de grond en kijk hem aan. Hij rolt naar me toe en komt boven op me liggen. Hij drukt zijn lippen op de mijne en lachen als we horen: ‘Get a room!’ Hij gaat weer van me af en zet zich in de stoel. Ik ga op zijn schoot zitten en kijk naar de over-schattigheid van Chaima en Zayn.

Reacties?

Reageer (2)

  • NARRYSTORANx

    Kei goe geschreven, Chaima neemt me de woorden uit de mond

    1 decennium geleden
  • Chaimatje

    I love it !!! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen