heey ik hoop dat jullie het leuk vinden.
reacties en kudo's please anders heb ik geen rede om te schrijve hé
dus carrots van me reacties en kudo's zijn welkom
ook vragen mag je altijd stellen hé
xxx R.

Harry pov

Anke en ik gaan naar haar kamer. Ondertussen hoor ik de meiden en Louis beneden nog na lachen. Voor mijn part zouden we echt gewoon gaan slapen. Anke gaat de kamer binnen en haalt een kleedje uit de kast. ‘Do you mind if I change my clotes here?’ vraagt ze. ‘No…’ zeg ik. En trek mijn T-shirt uit. Even kijkt ze op en bekijkt ze mijn six-pack ze kijkt me aan en glimlacht. Ondertussen staat ze in haar ondergoed. *Harry niet kijken, Harry niet kijken, Harry niet kijken…* denk ik steeds. Toch kan ik het niet laten om even naar haar te kijken. *Wat is ze toch mooi!* denk ik weer. ‘Anke, do you mind if I sleep in my boxer?’ vraag ik een beetje onzeker. Ze kijkt me aan en glimlacht: ‘of course not.’ Ze bloost een beetje. Het maakt haar zo schattig! Ondertussen heeft ze haar kleedje al aangetrokken. Ze kijkt me weer aan en loopt dan naar het bed. Ze legt zich op haar zij en kijkt me aan. Ik kruip snel bij haar in bed en sluit haar in mijn armen. Ik voel hoe ze haar hoofd tegen mijn borst nestelt en druk een kusje op haar kruin. Ondertussen horen we iemand naar boven lopen. ‘Louis… put me down!’ horen we. Haha ja dat wordt een lange nacht voor Robin. Ondertussen had ik niet door dat Anke me aankeek. Ik kijk diep in haar ogen en verdrink bijna. Snel druk ik een kusje op haar lippen. Vervolgens drukt Anke haar lippen op de mijne en hieruit ontstaat een lange passionele kus. Ik rol ons om en lig boven op haar. Ik druk voorzichtig een kusje in haar nek en herhaal dit meerdere keren. Ik laat mijn hand onder haar rug glijden tot haar bh en probeer hem los te krijgen. ‘Harry?’ hoor ik haar zeggen: ‘ I don’t want this yet…’ zegt ze heel onzeker. ‘Oh of course…’zeg ik. Ik leg me terug naast haar. Ze kijkt naar me en kruipt dicht tegen me aan. ‘I’m sorry…’ zegt ze ‘Don’t mind. I understand honey.’ Zeg ik. Ik leg mijn armen om haar heen en na een tijdje vallen we in slaap.

Reageer (1)

  • NARRYSTORANx

    Zalig, Anke zal zot worden

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen