Happy Birthday Gustav Schäfer!

‘Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Hoe oud ben je? Hoe lang zijn jullie al samen? Wat zullen de fans hiervan gaan denken? Zal jullie relatie daartegen wel bestand zijn?’ Het was werkelijk veel om op te antwoorden. Helaas werd er een micro onder mijn mond geschoven, waardoor ik geen andere keuze had om te antwoorden.

‘Het lot heeft ervoor gezorgd dat ik Bill ontmoet heb. Het was toevallig, maar het is wel het beste wat me overkomen is. Verder kan ik zeggen dat ik van het jaar ’92 ben, maar ik ben niet van plan om meteen mijn hele leven te koop te gooien. Hoe de fans zullen reageren weet ik niet, maar ik geloof er net zoals Bill in dat zij ons dit geluk zullen gunnen.’ Ze moesten eens weten. Ons geluk was helemaal niet zo idealistisch zoals zij het hen voorstelden of in hun dromen idealiseerden, integendeel.
‘Er zijn al eens foto’s van jou verschenen, maar toen is daar geen reactie op gekomen. Vanwaar de beslissing om jullie relatie uitgerekend vandaag bekend te maken?’ Een kale man met een zwart sikje en lustige blik richtte zich nog steeds naar mij. Ik wilde wel antwoorden, maar in plaats daarvan kon ik niet anders dan moeizaam Bill een smekende blik toewerpen om me te helpen. Gelukkig kwam het zo niet over toen ik de beelden zag. Het was eerder alsof ik gewoon besloot Bill te laten spreken. ‘Om eerlijk te zijn maakt dit deel uit van haar valentijnscadeau. Ik wou het per se vandaag bekend maken, gewoon omdat dit me wel een originele, maar toch bescheiden manier leek. En ik weet dat ze dit meer op prijs stelt dan dat ik haar plots voor een overvolle zaal mensen zou zetten.’ Het was me tijdens het interview opgevallen dat Bill het eerste gedeelte van de vraag bewust ontweken had, maar nu ik alles opnieuw beleefde had iets anders mijn aandacht getrokken. Het interview was slechts een deel van de verrassing. Mijn eten bleef halfweg mijn slokdarm steken. Wat er ook nog had moeten volgen, het was niet gebeurd. Ik dacht aan Bill en vroeg me af waar hij was en of hij wel verstandig aan het rijden was. Wie weet waar hij wel naartoe reed om een of andere activiteit die hij nog geregeld had af te zeggen.

Reageer (8)

  • ZeroGravity

    Ik ga hier een zinnige reactie opgeven als ik morgen kan nadenken -maar, je weet dat ik het geweldig vind, right?
    Oké. Ja. Dat wilde ik je gewoon nog even laten weten. Want daar heb je recht op, zelfs al verdien je veel meer tijd dan dit. Maar, dat heb ik even niet. Sjolly<3

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Hmm nu ben ik toch wel benieuwd wat Bill nog meer geregeld had hoor! Wel echt super sneu zeg ): En nu dwaalt ie ergens rond, waar wij niet weten waar xd. Maar ik vind dat ie sneeeell terug moet komen!

    Ga je snel verder <3?
    xxx

    1 decennium geleden
  • darksunside

    bill moet nou wel eens een keer terug beginnen te komen:@
    Nu moet jij snel verder gaan schrijven zodat ik weet wat de volgende verassing is (A)
    (hoera)happy birthday Gustav(yeah)

    1 decennium geleden
  • TomxMydrug

    Guuuuussssie is jaaaariggg!!! ;D


    Snel verder jij daar! <3

    1 decennium geleden
  • Noorhelm

    Ahw! Mooi geschreven!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen