Foto bij i'm a problem child, but i don't care! [th] -5-

"Verdomme layla!" schreeuwt ze woest.lay kijkt verschrikt op.mijn ogen worden groot, ze zoent gewoon met de jongens die we zo hard haten; Tokio hotel! rose komt terug uit de WC en loopt naar me toe."waarom schreeuw noah zo?!" roept rose boven de muziek uit als ze de scheldtirade hoort."layla heeft gekust met tom kaulitz". haar ogen worden groot en kwaad kijkt ze richting lay, evenals mij. Noah komt woest naar ons toe en ik begrijp meteen wat ze bedoelt.ik werp nog een blik op layla die half huilend de WC inrent. we lopen naar buiten en ik weet wat er nu gaat komen; Noah gaat in huilen uitbarsten omdat ze ruzie heeft met lay. dat doet ze altijd, en inderdaad, nog geen minuut later ligt ze huilend in rose' armen. ik streel door haar haar."wil je het terug goed maken met layla," vraagt rose voorzichtig. ze knikt.ik sta op en loop de club weer in, om vervolgens mijn weg naar de meidentoilet te banen. als ik de toilet binnenkom hoor ik gesnik en een mannenstem die haar probeert te sussen. ik pruts even aan het slot en niet veel later springt die open. ik zie dat tom tevergeefs lay n de armen wil nemen maar ze weigert. ik duw tom ruw van haar af en knuffel haar. en mij knuffelt ze wél."noah wil het goedmaken meid, kom je mee?" zeg ik zacht. ze knikt en werpt een vuile blik op tom.

Reageer (4)

  • ObsessedOne

    verder?!

    1 decennium geleden
  • NaomiLove

    snel weer verder
    love it

    1 decennium geleden
  • McInsane

    pleaseee ga verdur!!!!!!

    1 decennium geleden
  • LaJoie

    Heee. Ja, hij was wel goed vind ik.
    Blijf juist letten op je hoofdletters, en probeer misschien om iets meer in één pov te schrijven. Het is natuurlijk jouw verhaal, maar ik vind het leuker als het over één hoofdpersoon gaat (Die de lezer dan voorstelt) en de andere vriendinnen ofzo. Je kan natuurlijk altijd een pov van iemand anders doen, maar het is leuker als het verhaal over één iemand gaat, en niet over de hele bende waarvan elk zijn/haar pov eens word beschreven bij alles wat ze doen. Want als je dan al vier personen doet, word het af en toe wel verwarrend om het verhaal nog te volgen. Snap je?
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen