Foto bij O11.

Sorry voor de vele spel- en grammaticale fouten in het vorige hoofdstuk. Ik had dat hoofdstuk vanmorgen nog even snel in elkaar geflanst en had geen tijd meer om het te controleren. Ik vertrok zes minuten later dan normaal - en ik vertrek al altijd op zijn laatst - en moest echt met een extreem hoog tempo naar school fietsen. Toen ik uiteindelijk bij de fietsenstalling aankwam ging de eerste zoemer al. Ik had echt enorme keelpijn en mijn hart ging echt als een hondsdolle tekeer. Ik heb nog nooit een groene kaart moeten halen en ik wilde dat record nu ook niet verbreken. Bovendien zou dat betekenen dat ik maandag mijn vrije uurtje af zou moeten staan dus ja... maar goed ik dus als een gek naar mijn kluisje, jas gedumpt. Als een gek de trappen oprennen. Kom ik mijn mentor van vorig jaar tegen... hij wilt dus een gesprek beginnen, ik zo: 'Geen tijd ik moet helemaal naar de bovenste verdieping!' en ben ik langs hem door gerend :P Kom ik aan bij het lokaal, was de docent er nog niet... helemaal zo gehaast voor niets.... VOOR NIETS! Maar goed tot zover mijn gezeur. Vinden jullie het niet lief dat ik extra voor jullie mijn record op het spel heb gezet om nog snel een hoofdstuk te activeren? Kudootje om dit alles goed te maken? (A)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • herriekerrie

    Ergens boven op een dak ofzo zodat zij hem niet kan zien :)

    1 decennium geleden
  • Lusk

    In een zwembadje ofzo :$

    1 decennium geleden
  • Romyy43

    Hahhaha die foto <33

    1 decennium geleden
  • Sognare

    Ik ga me douchen en dan verder lezen. ^^

    1 decennium geleden
  • xkuseva

    Louis zit in de wortelplantage van de overburen, dúh!
    haha snel verder hoor c:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen