Untill I found you ||180|| Tom
Tom
Een paar uur later heb ik een prachtige dochter in mijn armen. Via een keizersnede is ze eruit gekomen, omdat Amynthas de pijn niet meer aan kon. Ik weet dat Amynthas dat liever niet had, ze wou alles het liefst via de natuurlijke weg doen, maar zonder een keizersnede was er kans dat onze kersverse nieuwe dochter het niet zou halen. Amynthas wordt nu langzaam wakker. Ik heb samen met onze nieuwee dochter gewacht in haar kamer. Ze is al gewassen en heeft kleine kleertjes aan. Haar vingertjes heeft ze om mijn wijsvinger geklemd. Haar oogjes zijn nog gesloten. Die zullen in de loop van de komende dagen wel open gaan. Mijn blik glijdt verder naar haar kleine neusje en haar mond. Alles is nog zo klein en zo priel. Ik ben bang dat ik haar laat vallen, of dat dit gewoon een mooie droom is.
'Hey.' Amynthas opent haar ogen en kijkt me glimlachend aan. Voorzichtig buig ik voorover en druk een kus op haar lippen. 'Hey, wil je haar vasthouden?' Gretig steekt Amynthas haar armen uit. Lachend leg ik onze kersverse dochter in haar armen. Domme vraag Tom, natuurlijk wilt ze haar dochter vasthouden. 'Bill heeft beloofd dat hij morgenochtend bij het eerste bezoekuur gelijk komt. Hij wou je nu nog wat rust gunnen.' Ondertussen was het al bijna midden in de nacht. Ik hoop dat Bill wat slaap krijgt vannacht. De tour sloopt hem en het zal vanaf nu, met dit wondertje erbij alleen nog maar erger worden. 'Hij let ook op Levi en neemt hem morgen mee.' Amynthas knikt en laat haar vingers over het gezichtje van onze dochter glijden.
'Goedenacht mevrouw. Hoe voelt u zich?'
'Goed hoor.' Amynthas haar ogen zijn alleen maar gericht op onze dochter. De dokter voert een paar testjes uit op Amynthas waarna hij goedkeurend knikt. 'Alles ziet er goed uit. We willen jullie wel graag nog een paar dagen hier houden, voor de zekerheid. Standaard procedure. Hebben jullie al een naam voor deze meid bedacht?' Breed glimlachend kijk ik Amynthas aan en knik. Ik heb deze naam bedacht en Amynthas vond hem ook mooi, dus daar waren we al snel aan uit.
'Lea Michelle.'
Reageer (2)
Cute!
1 decennium geledenSnel verder!
x
Oeh hoe lief!
1 decennium geledenSnel verder!