Lily Rose
We rijden weer richting de range, Ashley staat op ons te wachten en zwaait overdreven hyper naar ons. Ik zucht even overdreven en kijk dan vanuit de auto naar de paarden die nog rustig staan te grazen in de wei. Ashley stapt in en begint meteen overdreven vrolijk tegen iedereen te praten. Mij negeert ze alleen. Ik zucht nog eens en kijk weer uit het raam. 'oke Lets go!' roept Louis vrolijk. Jeej!! Roepen we allemaal. Ik kijk weer uit het raam en we rijden richting het strand. Na een tijdje merk ik dat er iemand naast me komt zitten. Ik kijk naast me en zie Liam met een glimlach naast me zitten. Ik lach even dankbaar naar hem en leg mijn hoofd op zijn schouder. We beginnen wat te praten over random stuff tot Louis opeens begint te roepen. 'Jeeej we zijn er!!' gilt hij vrolijk. Grinnikent stappen we allemaal uit. De jongens en ik haren vanmiddag wat boomstammen gezien. Die slee en de jongens naar een plek en leggen ze in een soort driehoek om de vuurplaats heen. Ik leg de dekens en kussens er naast het is nog lang niet donker dus die hebben we nog niet nodig. Ik ga een paar meter in de zee staan. De golven komen nu tot aan mijn knieën. Het water is niet eens zo koud. Ik hoor iemand ook de zee in rennen. Als ik me omdraai krijg ik een hele golf water over me heen. Ik kijk geschrokken op en zie een lachende Louis snel wegrennen. Gillend ren ik achter hem aan. Met veel moeite kom ik dichterbij hem en spring op zijn rug. Hij rent gewoon verder. 'Louis stop!!' hij schud zijn hoofd en rent verder. We rennen langs de jongens die ons lachend aan kijken. Ashley kijkt alleen maar minachtend naar mij. Ik besluit haar te negeren en gewoon plezier te hebben vanavond. 'Liam help me!!!!' daardoor moet Liam alleen maar harder lachen. 'Zayn!' Zayn heeft alleen maar oog voor Ashley. 'Harry!' 'geen zorgen Rosie super Harry komt eraan!' hij rent als een debiel achter mij en Louis aan. Louis stopt en kijkt Harry verontwaardigt aan. Snel spring ik van Louis rug af en ren weg. Snel ren ik richting Liam en kruip in zijn armen. Lachend slaat hij zijn armen om me heen.
Er zijn nog geen reacties.