Foto bij Chapter 4.1

Ik zal waarschijnlijk wat minder aan deze story gaan schrijven. A) omdat ik een nieuwe story heb, Babysitters • One Direction, waaraan ik de komende tijd aan zal gaan werken, en B) omdat mijn inspiratie langzaam opraakt en het einde zo veel te snel in zicht komt. Als er iemand zin heeft om mee te schrijven mag je het gerust vragen. Ik kan wel een co-auteur gebruiken. Dan zullen er misschien wat sneller hoofdstukjes komen en zal deze story misschien wat langer voortduren. Voor degene die geïnteresseerd zijn in mijn story, het is een heel ander soort verhaal dan dit en alle leden komen er in voor. Het gaat over een meisje, Emily, dat op de jongens Harry(6 jaar), Louis(8), Zain/Zayn(7), Niall(7), en Liam(7) moet passen. Dit blijkt makkelijker gezegd dan gedaan. Zal het Emily lukken de jongens in toom te houden? Of wordt het een complete chaos? Het genre is komedie.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Nyara

    HAHA NICEE <3 Ik vind geestengevechten gewoon leuk.

    1 decennium geleden
  • HorrorxHoran

    omg omg omg omg omg ja idd hoe gaat dit verder woop woop

    1 decennium geleden
  • Jaegerjaquez

    WTF gedachten lezen? Cool

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen