Foto bij 9. soft lips...

Ik lig op het zachte bed en schrijf in mijn dagboek.
En voor als je het wil weten... Brad is even oud als ik... En niet lelijk...
Ik lach even, maar sla dan de gedachte van me af.
Nee, ik mag Brad niet leuk vinden.
Ik schrijf door.
Brad is nice, but i don't wanna like him. It beautiful here... They got nice food, nice rooms and nice brad's... I miss mom... I miss school... I miss my friends. But i need to be strong. I wanted a adverture, and i got one. It's not like it's horrible... It's hard. I know one of the most dangeres secrets...
Ik sluit mijn dagboek en kauw wat op mijn pen.
Mijn haar valt over mijn schouders en ik sla het geïrriteerd weg.
Ik ben moe...
Ik gooi mijn dagboek op het nachtkastje en ga met kleding en al onder de deken liggen. Ik sluit mijn ogen en val als een blok in slaap.

Ik word wakker van een hard gebons op mijn deur.
Ik kreun even en rek me uit.
Ik strompel naar mijn deur en wrijf in mijn ogen.
Als ik hem open doe zie ik het knappe koppie van Brad. Meteen siert een brede glimlach mijn gezicht.
'Goedemorgen slaapkop.'
Ik knik en wil de deur dichtdoen, maar brad stopt zijn voet ertussen.
Hij duwt de deur open en loopt mijn kamer in.
'Hoe oud ben jij eigenlijk?'
Ik had deze vraag wel verwacht...
'Zeventien.'
Brad knikt en ik hoor hem zuchten.
'Ik ook... Ik zit hier al 3 jaar... Mijn moeder is overleden... En mijn vader mishandelde me... Ik ben gevlucht en hier terecht gekomen. Ik weet wat je meemaakt.
Misschien kan je hier over een paar maanden werken, heb ik ook gedaan.'
Ik knik en voel de tranen al opkomen.
In straaltjes stromen ze over mijn wangen. Brad heeft het door en wrijft ze met zijn zachte vingers weg.
'Niet huilen meisje.'
Ik haal mijn neus op en kijk diep in brad's blauwe ogen. Ik zie zijn gezicht dichterbij komen en voel zijn hand in mijn zij.
De zenuwen gieren door mijn lijf en mijn hart klopt in mijn keel.
Ik voel zijn zachte lippen de mijne raken en druk ze er stevig op.
Als hij loslaat kijk ik weer in zijn ogen.
'Dit kan niet... Dat snap je zelf toch ook wel?'
Wat?!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen