ik ga denk ik tot hoofdstuk 145/150 hangt er van af hoe lang ik de finale maak en zo.....

ik heb wat tekeningen gemaakt en in mijn fotoboek gezet..... je snapt nu al waar dit heen gaat... ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden sommige zijn niet erg scherp sorry daarvoor

Xavier's pov
je snapt niet hoe snel ze wel niet naar boven kan rennen. je ruimt je spullen op en loopt naar haar kamer. je loopt nar binnen en ziet dat ze in slaap is gevallen, je lacht zachtjes en sluit de deur weer. 'hey kom je trainen' hoor je mark naar je roepen aan het einde van de gang. 'kom er aan' roep je terug en loopt naar de rest. het duurt niet lang of jullie zijn diep aan het trainen. 'Scotty ga elise wakker maken' roep de coach 'waarom kan Xavier dat niet doen hij is haar vriendje' roept hij 'nee jij en nu' word er geroepen, hij loopt zuchtend naar binnen en je hoort hem nog net 'waarom ik' mompelen. je schud je hoofd en gaat weer verder. je krijgt da bal toe gepast van jude en je past weer door naar Shawn voor dat Nathan je kan tackelen. als jullie geschreeuw horen van binnen kijken jullie op.

elise's pov
je bent bezig met het achtervolgen van scotty die rent voor zijn leven. je was dus in slaap gevallen en die gast heeft je wakker gemaakt door ijs in je shirt te stoppen en daar ben je niet van gediend. je hebt hem eindelijk bereikt, laat je hem struikelen en grijp je hem bij zijn nek 'waag dat nog een keer en je overleeft het niet begrepen' sis je en duwt hem weer tegen de grond 'j-ja' zegt hij angstig en je loopt weer naar je kamer. je gaat nog even je mail checken en bekijkt de laatste mails. niet veel belangrijks alleen wat reclame meer niet. 'heb je gedreigd scotty te vermoorden?'hoor je bij de deur en schrikt op 'ja moet hij me maar niet wakker maken met ijs' zeg je, Xavier kijkt je raar aan 'hij stopte.. een ijsklontje.. in mijn shirt' zeg je met pauzes 'als nog je vermoord hem niet, ik heb geen zin dat je in de gevangenis komt' zegt hij 'en scotty dan?' zeg je 'o ja en dan is hij dood' zegt hij, je moet lachen en schud je hoofd. 'je bent lief' zegt hij 'lief en gestoord op een leuke manier' zeg je 'valt mee alhoewel' zegt hij 'heey'en je gooit je kussen naar zijn hoofd. 'je zei het zelf dus' zegt hij terwijl hij het kussen behendig vangt. hij gooit het terug maar kan het niet op tijd ontwijken waardoor het in je gezicht beland. 'en die was in de roos' zegt hij en je gooit het terug. 'haha erg grappig' zeg je 'hey jij begon hoor'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen