edje(meisje) fredje(jongen)
zijn net als pim en petje een tweeling.

pim zullen we naar we naar de speeltuin vraagt petje, ja hoor zegt pim. kom dan zegt petje oke zegt pim en ze lopen naar de speeltuin. zullen we op de schommel vraagt petje oke zegt pim. ze rennen naar de schommel. ze zitten te schommelen en dan komen er nog twee kinderen aan lopen. hoi zegt het meisje hoi zeggen pim en petje tegelijk. mogen wij misschien op de schommels. uh ik weet wat zegt pim jullie op de ene schommel en petje en ik op de andere oke trouwens ik heet edje en me broer fredje. we zijn allebei acht jaar en hoe heten jullie vraagt edje. ik heet petje en me broer pim. edje en fredje jullie moeten komen jullie moeder is er. ah we moeten gaan doei. doei zggen edje en fredje. we zijn er de volgende week weer en dan kunnen we weer spelen oke zeggen pim en petje. doei doei zeggen pim en petje tegelijk. en ze schommelen weer door en dan een paar uurtjes later moeten pim en petje ook naar huis en de volgende keer gaan pim en petje met edje en fredje weer spelen en daar zijn ze erg blij mee.
en ze waren erg blij
Einde

Reageer (1)

  • Bukowski

    Haha, hilarisch! xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen