YOLO ~ 04 ~ Teddy
Eddie was al gaan staan maar ik kroop nog rondjes. Eddie zei:'Teddy geef het maar op we zijn betrapt.' 'dus jij geeft het zo maar op?' zei ik terwijl ik ging staan. 'nee Teddy niet zo maar alleen als we echt niet verder kunnen.' 'best' snauwde ik naar hem en huilend rende ik terug naar onze kamer. Nou ja onze kamer, eigenlijk was het een kamer met twee ruimtes waar een deur tussen zat maar wij noemde het onze kamer. Een paar seconde later kwam Eddie binnen en hij kwam op de rand van mijn bed zitten. En vroeg:'wat is er nou met je?' 'ik wil hier gewoon weg' snikte ik en ik ging langzaam recht zitten. Eddie legde zijn arm om me heen en zei 'ik ook Teddy ik ook' 'ik wil gewoon zijn en bij andere mensen ik de buurt kunnen komen zonder dat ze me na kijken en me uit lachen' 'maar Teddy jij bent anders en dat maakt je speciaal. Wij zijn misschien niet de normaalste mensen maar wij zijn anders en samen komen we hier wel weer weg.' snikkend ging ik tegen Eddie aan hangen en langzaam viel ik in slaap.
Teddy Teddy word wakker! Hoorde ik achter me. Ik draaide me om en deed langzaam mijn ogen open. Ik schrok me kapot wand recht voor me zat Eddie op zijn knieën. Eddie begon te lachen en zei:'ten eerst je hebt ontbijt gemist dus ik heb hier een van je favoriete: een boterham met pindakaas en hagelslag. En ten tweede weet je nog die tunnel in de kelder die we hebben gegraven met lepels en waar we aan begonnen waren toen we 2 waren?' ik mompelde:'huh welke tunnel?' ik dacht even na en zei toen:'ow ja die tunnel! Wat is daar mee?' 'nou ik heb hem vannacht af gemaakt en nu kunnen we ontsnappen!'
langzaam liepen we de trap af naar de kelder. Ik had een tas met daar in: een kam, Ollie de olifant en de boterham met pindakaas en hagelslag. Mijn koalamuts had ik stevig op mijn hoofd en ik keek naar Eddie. Hij had ook een tas bij met een leger print er op. Maar niemand wist wat er in zat. Zelfs George en paprika de haai niet. Aangekomen bij de tunnel zei ik:'en daar moet ik door heen! Je weet dat ik claustrofobisch ben!' Eddie begon zacht te lachen en zei:'als je hier uit wil zal je er wel door heen moeten'
Reageer (1)
Oeeeeeeeee, gooo Teddy!! Je kunt het wel
1 decennium geleden