Foto bij Our Love Continues *229*

Deel 229

‘Wat moet jij nou hier?’ vraag ik verbaasd en wil de deur dicht gooien. Als hij maar niet denkt dat ik met hem mee ga. ‘Fawna, wacht!’ hij houdt de deur open en pakt me bij me arm. ‘Ga je please mee?’ Hij kijkt me dodelijk smekend aan. Ik zucht diep en knik. ‘Vooruit dan maar.’ Samen lopen we naar zijn auto en stappen in. ‘Dus hier wonen jullie nu?’ zegt Kiro aarzelend en kijkt me niet aan. ‘ja, al 4 jaar lang.’ Zeg ik kortaf.’Oke luister, ik wist echt niet dat wij vandaag gingen daten. Strify zei dat ik een meisje voor een date moest ophalen. Hij vond het tijd dat ik weer met andere meiden om ging.’ Ik zeg niks en voel de spanning stijgen. Hier heb ik dus mooi geen zin in. ‘Oke, laten we dit afspreken. Vandaag gaan we gewoon samen daten en aardig zijn. Daarna geef je thuis Strif er van langs en stuur je hem langs mij en daarna gaan we ieder onze eigen leven weer oppakken oke? ‘ Ik kijk hem doordringend aan. Snel knikt hij en concentreert zich verder op de weg. ‘Ehm… mag ik misschien muziek opzetten?’ Kiro knikt en snel zoek ik een cd eruit. Ik pak een cd van hun en zet die op. Het is een cd van een paar maanden nadat ik ze had verlaten. Dus ik ken geen enkel nummer ervan. Alleen de nummers van het laats uitgebrachte album en de gene die uitkwamen voordat ik wegging ken ik. Kiro zet de auto neer en we stappen uit. Samen lopen we richting de bios. Als ik schuin stiekem naar Kiro kijk, zie ik dat hij ergens mee twijfelt. Maar met wat? Dan slaat hij voorzichtig een arm om me heen.

Reageer (2)

  • Oogpotlood

    ooooo veder!!!!!!!!:D:D:D:D:D *PLEASE*

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    next :D!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen