Foto bij Hoofdstuk 4. Harry

op het vliegveld...

Hehe! Eindelijk aangekomen in London. Mijn hemel wat duurde dat lang. Gelukkig zat ik naast Niall, en niet naast 1 of ander dik persoon dat enorm snurkt. Oke, Niall maakt ook nogal wat lawaai maar dat is nog te verdragen. Ik geef de jongens een knuffel. "Enjoy your holiday guys!" en k loop naar de uitgang. Jeej! Ze staan er al! M'n moeder, m'n vader, m'zusje, een vriendin van m'n zusje die ik niet ken en een spandoek. Wacht ff. Die vriendin, die ziet er best goed uit...

"Hey mum! Dad! Gemma!" Het meisje (ze schijnt Sam te heten) blijft een beetje verlegen staan terwijl mijn familie me omhelst. Ik loop naar dr toe. "Hey! How are you?" ze bloost. Hoe schattig. "Eh, good! How are you?" ze steekt dr had naar me uit. "I am Sam, but i'm sure Gemma told you that already." Ik moet lachen en schud dr hand. "Yes she did. I'm Harry by the way." Nu grijnst ze. "Yes i know. Gemma told me." "Gemma, why did you tell everything to Sam?" ze moet lachen. "I didn't! She only now for 5 minutes that you are famous!" "Allright. So you never heard about the famous boyband One Direction?" Ze knikt. "Yes i did. My best friend is a huge fan of you. And she told me evrything. I think that Zayn is her favorite. Once, she asked me who my favorite was and i think that i said it was you." Ik moet lachen en blozen tegelijk. "Good. I like you now."




Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen