Zayn and Annelies - The fire (AnneMalik)
Met een glimlach zit ik in het gras voor onze tent. Ik ben op vakantie met mijn ouders en het is hier echt geweldig weer. Ik grinnik als ik een jongen zie struikelen over een voetbal. “Komaan, Zayn.” Lacht een jonge met krulletjes. “Ja zaag niet zo.” Gromt de jongen terug en geeft een schop tegen de bal. Ik draai me even om en kijk naar het glanzende water van de zee. Ik val voorover als ik een bal hard tegen mijn hoofd krijg. Boos kijk ik op tot ik de jongen zie die voor mijn neus staat. “Het spijt me echt, het was niet de bedoeling om je te raken.” Zegt hij terwijl hij verontschuldigend lacht. Ik knik maar wat terwijl ik naar het prachtige schepsel staar. “Ik ben trouwens Zayn, doet het nog veel pijn?” vraagt hij terwijl hij naast me gaat zitten. “Nee het gaat wel, ik was gewoon geschrokken. Ik ben Annelies.” Zayn lacht “Wel aangenaam, Annelies.” Lacht hij. “Zayn kom je nu nog, we moeten zo weg.” Roept een jongen. “Ja, Harry ik kom. Zeg Annelies, ik en mijn vrienden maken straks een groot kampvuur. Zou je willen komen?” vraagt hij. Ik kijk hem bedenkelijk aan. “Als wijze van verontschuldiging?” voegt hij er nog aan toe. “oké ik kom wel.” Mompel ik terwijl ik naar het gras staar. Zayn heft met zijn vingers mijn hoofd weer naar hem. “Ik kijk er al naar uit. Ik zie je bij de pier” Fluistert hij plots heel dicht bij mijn gezicht. Ik voel zijn warme adem over mijn lippen maar dan staat Zayn op en loopt Naar zijn vriend. Ik zucht, man, wat is hij mooi.
Als het avond is loop ik langzaam over het strand. Als ik de pier nader zie ik hem al staan. Zijn haar is nog prachtiger in het maanlicht dan daarstraks. “Hejj Annelies.” “hej Zayn.” Begroet ik met een brede lach. Zayn neemt mijn hand vast en sleurt me mee. “Het vuur is daarginds.” Zegt hij maar hij laat me niet los. Na een tijdje arriveren we bij een groot vuur. Zayn zet zich neer en trekt me naast hem. “Zo we zijn er.” “Ja dat had ik nog niet door.” Zeg ik lachend. Zayn grinnikt. Na een tijdje in stilte naar het vuur te hebben gekeken zet ik me voorzichtig tegen Zayn aan. Zayn slaat zijn arm rond me en kijkt me aan. “Je bent echt prachtig, wist je dat?” Ik word rood en kijk terug naar het vuur. Ik hoor Zayn naast me slikken, en voor de tweede keer vandaag heft hij mijn kin op. “Ik wou dit vanmiddag al doen, maar durfde toen niet.” Fluistert hij plots weer heel dicht bij mijn gezicht. Even later liggen zijn zachte lippen op de mijne. Ik lach end ruk terug. Na een tijdje stopt hij en kijkt me lachend aan. “je bent het beste in deze hele vakantie. Wil je bij me blijven?” “Vraag je me nu om je vriendin te zijn?” vraag ik met een lach die er de hele vakantie niet meer af kan gaan. Zayn knikt met rode wangetjes. “Wel. Dat zou ik wel willen.” Zeg ik terwijl ik glimlachend een kus op zijn mond druk. Lachend kijk ik weer naar het vuur en Zayn slaat zijn armen beschermend om me heen.
Deze is voor AnneMalik. Sorry dat het weer langer duurde. Maar maandag moet ik weer naar school, en heb ik dus minder tijd. Maar ik ga proberen sneller te posten! Anyway, enjoy!
Reageer (1)
Awh, dit is echt mooi geschreven!
1 decennium geledenDankjewel xx