Hoofdstuk 3. Sam
"Wow!" is alles wat ik kan zeggen als ik samen met Gemma onze kamer binnenloop. "Isn't it amazing?" ik denk dat dat een retorische vraag is dus ik knik een beetje en kijk schaapachtig de kamer rond. Er is een bed (een stapelbed), 2 bureau's en een badkamer. Natuurlijk ook een kledingkast die, in vergelijking met al mijn koffers met kleding, angstaanjagend klein is om met iemand anders te delen. Verder is het best wel gaaf ingericht. Knalroze gordijnen, een oranje vloerkleed en allemaal leuke beeldjes en vaasjes met kleine kunstbloemetjes erin. "I want the upper bed!" roep ik en ik ren er snel op af. "You are very mean!" schreeuwt mijn kamergenote. Ik lach mijn gemeenste lachje en kijk haar plagend aan. "You just have to be faster!"
Als we eenmaal geïnstalleerd zijn beginnen we te praten. "Do you have a lot friends in London?" vraagt ze."I went here always go in holidays. During the holidays I was in a kind Dance Crew. So yeah, I have some friends." ik grijns een beetje."And you?" Ze begint te blozen. "I don't come here a lot. To be honest, you are my first friend here." ik geef dr een knuffel. "Don't be ashamed! You can meet my friends! Can you dance a little bit?" Ze wil net gaan antwoorden als ik een telefoon hoor afgaan. Niet die van mij. Gemma neemt op en blijft 5 minuten praten, dan hangt ze op. "Come! You are gonna meet my famous brother!"
Reageer (1)
ga snel verder please desnoods wil ik je wel helpen
1 decennium geledenxxxhsvvj(H)