elise's pov
tot je grote verbazing ben je eerder wakker van de rest van het team. je hebt geen zin je bed uit te komen dus draai je nog een keer om. als je niet meer kan slapen ga je dan toch het bed voorzichtig uit. je kleed je om en gaat naar beneden. je kijkt op de klok en ziet dat het pas half zeven is. je zucht en gaat zitten. je valt weer in slaap en word door iemand wakker gemaakt. 'waarom lig je hier te slapen?' hoor je boven je. je opent je ogen en kijkt op. je ziet Axel staan 'omdat ik net weer in slaap was gevallen nadat ik mijn bed uit kwam' zeg je en komt langzaam omhoog. je staat op en loopt naar de keuken. je pakt wat te drinken en gaat weer zitten. als de rest ook langzaam binnen komt ga je naast Nathan en Xavier zitten. 'beetje geslapen?' vraag je als je gaat zitten 'ik wel' zegt Nathan 'ik ook' zegt Xavier 'jij?' 'ik oo-' begin je als je telefoon gaat. 'momentje' zeg je en neemt op 'wie is het' vraagt Xavier 'onbekend en stil nou' zeg je 'ben zo terug' en je loopt naar de gang.

Xavier's pov
je kijkt Nathan niet begrijpend aan die ook zo terug kijkt. 'hoi jongens' horen jullie en kijken om 'morgen loretta' zeg je 'waarom is elise zo snel weg gegaan' vraagt ze 'geen idee' zegt Nathan 'NATHAN XAVIER HIER KOMEN' word er geroepen, jullie staan op en lopen naar de gang. 'oke wie heeft gebeld' zegt ze 'naar de politie' voegt ze eraan toe als jullie haar niet begrijpend aankijken. 'eeh dat ben ik geweest' zegt Nathan 'ik heb toch gezegd dat ik het zelf op zou lossen' zegt ze. 'ja maar als het aan jou ligt zit je daar over 2 jaar nog' zegt hij 'ik denk dat hij wel gelijk heeft, maar hij had ook wel wat kunnen zeggen' zeg je 'aan wiens kant sta jij' zeggen ze tegelijk 'ik kies geen kant' zeg je 'maar even terug naar het onderwerp graag' zegt elise 'geef toe ik heb gelijk' zegt hij 'oke misschien maar zeg het voortaan het is wel mijn leven' zegt ze 'hoe kom je trouwens aan het bewijs?' vraag je 'simpel foto's en ik heb een aantal dingen gehoord en met mijn telefoon opgenomen' zegt hij 'je bent lief Nathan maar voortaan laat het me zelf regelen' zegt ze 'oke' zucht Nathan 'beloofd?' zegt ze 'beloofd' zegt hij 'jij ook?' vraagt ze aan je 'ik ook beloofd' zeg je.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen