Foto bij Lily Rose

We pakken dekens en kussens van de bank en stoelen en gooien ze in de kofferbak. Zayn zou het drinken regelen samen met Harry dus dat zal wel weer veel drank worden. Niall en ik zouden voor het eten zorgen. Dus nu zijn we in de supermarkt. Niall gooit van alles in de kar en ik voeg soms nog wat toe. Met Niall valt niet te praten als het om eten gaat. Het meisje achter de kassa kijkt even raar van de berg eten naar ons. Maar ze herkent Niall en snapt het. Met veel moeite krijgen we alles in de auto en rijden weer richting huis. Daar aangekomen bel ik aan en beveel de andere jongens ons te helpen met de tassen. Het meeste kan in de auto blijven voor het kampvuur, maar ik had ook nog wat ander eten en drinken voor in huis gehaald. Echt zonder mij zouden de jongens elke dag uiteten gaan of eten bestellen. Als alles opgeruimd is beginnen Harry en ik met het avond eten.

'Dinner is ready' schreeuw ik door het huis. Ik heb me nog niet omgedraaid of Niall zit al aan tafel. Ik zet de pannen met gebakken aardappeltjes en vlees op tafel en daarna de kom sla. Ik ga naast Niall as tafel zitten en wacht tot de rest aan tafel zit. Na het eten ruim ik de tafel af samen met Niall. De rest is zich aan het omkleden voor vanavond. Ik was af en Niall droogt. Lachend spat ik wat zeepsop in zijn haar. Hij pakt de borstel van me af en begint. Mij nat te spatten. Ik wil weg rennen maar glij uit op de ondertussen glad geworden vloer. Niall kan me nog net opvangen. Ik lig nu in zijn armen dicht tegen zijn borst. Ik kijk in zijn  mooie blauwe ogen, onze gezichten komen steeds dichter bij elkaar. 'uhum' geschrokken kijken we op. Daar staat Harry in de deuropening met een grote grijns op zijn gezicht. Met een rood Hooft maak ik me los uit Niall's armen en loop snel de keuken uit. Op mijn kamer laat ik me met een plof op bed vallen. Wat gebeurde daar nou net? Zou hij....? Nee hij vind me niet leuk hij was alleen maar bezorgd. OMG ik had hem bijna gezoend. Harry i love you, bedankt dat je altijd op de verkeerde momenten binnen komt! Met een zucht sta ik op van mijn bed en loop naar mijn kast om wat kleren uit te zoeken voor zometeen. Na even twijfelen besluit ik dit (foto) aan te trekken. Ik doe mijn haar in een staart en werk mijn make-up nog even bij. Ik pak mijn gitaar en loop weer naar beneden. In de hal staan de jongens al te wachten. 'oke we kunnen gaan. We moeten Ashley ook nog ophalen' zegt Zayn hyper ik zucht en loop achter de jongens aan. Niall durf ik niet meer aan te kijken en Harry eigenlijk ook niet dan gaat hij er iets over zeggen. Ik leg mijn gitaar in de kofferbak bij die van Niall en al het eten en drinken. Ik ga achter in de auto zitten  en kijk naar buiten. Onderweg voel ik dat iemand naar me kijken, ik kijk op en zie Niall snel weg kijken. Liam kijkt me bezorgt aan. Ik negeer hem en kijk weer uit het raam. We staan stil en even komt een te blote Ashley binnen. Ook dat nog ze gaat de slet uithangen. Dit is de ergste dag van mijn leven!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen