Foto bij Lily Rose

We rijden door het bos, Zayn en Louis rijden voorop met daarachter harry en Liam en daar achter Niall en ik. De jongens hebben het rijden nu aardig onder controle met af en toe wat hulp van mij. We komen langs een beekje en we besluiten er doorheen te rijden. Het is niet erg diep dus de paarden draven er met gemak doorheen. Lachend kijk ik achterom naar Niall die nat word van het rond vliegende de water. Aan de overkant zien we een bordje staan die een paarden roete wijst. We volgen de bordjes en lopen verder door het bos. Na een tijdje stopt Zayn. We kijken hem vragend aan. 'er licht een grote boomstam over het pad we kunnen niet verder' hij wijst in de richting van de boomstam. Ik spoor mijn paard aan en ren de jongens voorbij. Zoveel meter voor de boomstam ga ik over in galop. 'Lilly stop!' hoor ik Niall paniekerig zeggen. Ik spoor mijn paard nog meer aan en spring dan over de boomstam. Even zweven we in de lucht om daarna weer met een zachte plof op de grond neer te komen. Prince rent nog een eindje door en komt dan tot stilstand. Ik laat hem omkeren en loop terug naar de boomstam. Ik kijk even om me heen en zie dat we er net omheen kunnen. Ik loop er omheen weer naar de jongens. Ze kijken me allemaal met open mond aan.'ik wist niet dat je zo goed was' mompelt Louis. Ik lach even. 'ik ging bijna 8 jaar altijd met mijn vriendin mee paardrijden' Zeg ik vrolijk. Zayn knikt. 'met Noa toch?' ik knik. 'we kunnen net om de boomstam heen lopen' de jongens knikken en volgen mij langs de boomstam. Dan gaan Zayn en Louis weer voorop en ik weer achteraan bij Niall lopen. 'wil je me nooit meer zo laten schrikken! Indacht dat je te pletter zou vallen toen je sprong' zegt hij bezorgd. 'het spijt me nialler' ik aai hem even door zijn blonde haar.

'look we are at The beach!' roept Louis hyper. We sporen onze paarden aan en rennen een eindje over het strand. We lopen wat met de paarden door het water en maken lol. Om 4 uur zegt Liam dat we maar weer eens terug moeten. We knikken en stappen weer op onze paarden en lopen het bos weer in. 'misschien kunnen we vanavond een kampvuur  maken op het strand' stel ik voor. De jongens knikken enthousiast. Na 2 uur ongeveer zijn we weer bij de manege. De stalknechten brengen onze paarden weer weg. Als we net in de auto willen stappen komt Ashley langs lopen. 'oh hè guys was het leuk?' vraagt ze overdreven met haar ogen knipperent. De jongens praten nog even met haar en dan vraagt Zayn haar opeens of ze mee wil komen naar het strand vanavond. Natuurlijk zegt ze ja. Ugh daar gaat men avond. Met een zucht ga ik in de auto zitten. Later komt Liam naast me zitten. 'you don't like het hu' ik kijk hem even betekenis vol aan en kijk dan weer uit het raam. 'ik ook niet' zegt hij dan. Ik glimlach dankbaar naar hem. Na een tijdje komen de andere jongens ook eindelijk en kunnen we eindelijk gaan. Ik kijk ondertussen stiekem naar Niall. Zen lieve blonde haar en zen mooie blauwe ogen. Ik vind hem al een tijdje leuk. Maar het zal nooit wat worden tussen ons. Hij ziet me meer als zijn zusje of zo iets. Straks vind hij een mooi meisje dat hem wel verdient en ik blijf voor ever alone. Met een zucht leg ik mijn hoofd tegen het raam. En trouwens als hij me wel leuk zou vinden zou Zayn het toch nooit goed vinden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen