Foto bij Lily Rose

'maar waarom krijg ik haar?' 'je hebt een erg moeilijke tijd achter de rug en we wilden je weer wat opvrolijken. Zayn had ons een keer verteld hoeveel je van honden en paarden houd. Maarja een paard werd een beetje moeilijk en we zagen haar toevallig maar we wouden haar meteen voor jou hebben' zegt Liam broederlijk. 'en we wilden ons kleine zusje gewoon verwennen' zegt Louis vrolijk. De rest knikt instemmend. 'thanks Guys'  ik zet angel neer en trek ze allemaal in een knuffel. 'i love you guys' 'ahw' zeggen ze allemaal tegelijk.

We hangen wat rond in de woonkamer. Niemand weet wat we kunnen gaan doen. 'laten we gaan shoppen' 'nee Zayn dat doen we morgen wel' zucht  Harry, 'laten we gaan paardrijden!' roept Louis. Iedereen stemt in en even later zitten we met zen zessen in de auto. Niall,Louis,Harry en ik zingen vrolijk mee met de radio.

Als we er zijn stappen we uit en lopen richting de stallen. Het is een hele grote manege. We kijken wat rond bij alle paarden. Na een tijdje komt er een vrouw naar ons toe. 'can i help you?' vraagt ze met een bekakt stemmetje. 'u yes, we want to go ridding' zegt Liam. 'oke, did one of you ever ride before ?'  aarzelend steek ik mijn hand op. De vrouw kijkt me even schattend aan en knikt dan. Ze gebaard ons haar te volgen. Ze brengt ons naar de andere kant van de stallen en wijst ins allemaal een paard toe. 'my daughter Ashley Will help you' zegt ze voor ze weer weg loopt. Ik loop naar het paard toe dat de vrouw mij aangewezen had en begin hem te aaien. 'OMG waarom aai je mijn paard?!' vraagt een irritante kak stem achter me. Ik draai me om en zie een meisje staan. (foto) ze kijkt me arrogant aan. Dan ziet ze de jongens staan. 'OMG you guys are one direction right? Hi im Ashley' zegt ze overdreven. Ik rol met mijn ogen en draai me weer om naar het paard. De jongens praten wat met Ashley,ik ga rustig verder met het Aaien van de paarden. 'kom je?' vraagt Liam. Ik knik snel en loop achter de rest aan. We lopen de zadel kamer binnen. Ashley wijst de jongens hun spullen en komt dan mijn kant op lopen. 'blijkbaar denkt mijn moeder dat je een goede rijder bent maar prince luistert alleen naar mij' zegt ze arrogant. Ik rol weer met mijn ogen en ga opzoek naar de spullen van prince. Als iedereen het hoofdstel en zadel van zijn paard heeft lopen we weer terug. Ashley helpt de jongens met alles. Ik lach even om de gezichten van de jongens als ze alle riempjes zien die vast moeten. Ik begin zelf prince op te zadelen. Ik ben blij dat Noa mij altijd meenam als ze naar haar paarden pepper en rosé ging. Ik mocht altijd met haar mee rijden van mijn 6e tot mijn 14e daarna kregen we ruzie en ging ze opeens met de sletten van de school om. Ashley komt prince stal in en kijkt teleurgesteld als ze ziet dat ik alles goed gedaan heb. Ik pak prince teugels en loop haar voorbij de stal uit. Ik werp haar nog een arrogante blik toe en loop dan met prince naar buiten.hah! Haar gezicht! Buiten wacht ik op de jongens. Na een tijdje komen ze dan eindelijk. Allemaal met cap op. Niall geeft mij een en ik zet hem op. Ashley komt achter hun aan. 'jullie kunnen gewoon de paden volgen, wees voorzichtig' zegt ze vrolijk. Ik maak een kots geluid en ik hoor Liam zachtjes grinniken. Ik stap in mijn beugel en zit even later in het zadel. Ik kijk toe hoe de jongens nog even stuntellen en dan kunnen we gaan. Ik laat de jongens voorgaan. Dit kan nog leuk worden.....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen