Foto bij Lily Rose

Als ik beneden kom is iedereen al weg. De tafel is gedekt en er ligt een briefje in de keuken. Ik pak het op en begin te lezen.

Dear Rosie
We zijn even naar de stad.
Waarschijnlijk zijn we al weg als je wakker bent.
Wat dus het geval is. Slaapkop!
Lou doe normaal.
Waarom schreef je dat op?
Weet ik veel waarom schreef jij dat op?
Guys!
Sorry
Nouja we zijn dus naar de stad tot strak Rosie
X Liam, Zayn , Harry , Niall en Louis.

Ik lig helemaal in een deuk echt je weet meteen dat Harry en Louis da middelste hebben geschreven typisch. Ik leg het briefje weer terug en ga aan de tafel zitten en begin met eten.

Ik zit wat tv te kijken als ik de deur open hoor gaan. 'Rosie!' voor ik kan reageren komt Louis de woonkamer binnen stormen en springt boven op me. 'we are back! Did you Miss us? Ofcource You did!' schreeuwt hij vrolijk. 'haha yes Lou i misst you' 'jeej!' hij springt weer op en trekt me mee. Hij doet zijn handen voor mijn ogen en duwt me de kamer uit. 'Lou wat doe je?' hij zegt niks en ik loop braaf mee. Ik merk dat we naar buiten gaan. Na een tijdje open staat hij stil. Hij haalt zijn handen van mijn ogen ik sta in de tuin maar er is niks te zien. 'oke Lou she can come' roept Liam vanuit het huis. Louis sleurt me weer het huis in naar de woonkamer. Daar midden in de woonkamer staat een grote doos met een strik erom. 'uh guys wat is dit?' 'just open it' zegt Niall hyper. Ik loop langzaam naar de doos en haal de deksel eraf de zijkanten vallen naar beneden en daar in het midden van de doos licht een klein hondje te slapen. Verdwaasd opent het zijn oogjes. Hij kijkt om zich heen en kwispelt. 'Ahw hè is so cute!' 'she' verbettert Zayn me. Ik til haar op en knuffel haar. Ze geeft me een likje op mijn neus met haar lieve tongetje. 'Ahw' zeggen we met zen allen tegelijk. 'what is her name?' 'dat mag je zelf verzinnen' zegt Zayn. Ik denk even na. 'angel, my litle angel' 

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen