Foto bij Harry Styles

Na het interview praten we nog even met Sophie. Ik drink nu met liam en Louis een blikje cola terwijl we luisteren naar Paul. Niall staat allemaal eten naar binnen te proppen en Lilly praat met Sophie terwijl Zayn haar helemaal plat knuffeld. Hij heeft haar een lange tijd niet gezien omdat Tom dat niet toeliet maar zins de 2 jaar dat ze ruzie hadden is hun band weer beter geworden. Op een dag stond ze opeens bij ons op de stoep helemaal in tranen. Ze kon niet meer tegen al dat geruzie dus was ze uit huis geslopen. Ze had een taxi naar het huis van Zayns ouders, ze miste Zayn verschrikkelijk. Patricia heeft haar toen ons adres gegeven. Zins dat moment kwam ze bijna elke avond. Nu wil Zayn haar nooit meer laten gaan. Zijn grootste angst is Lilly opnieuw kwijtraken.

Ik kijk weer naar Lilly. Wat is ze toch mooi. Ik denk dat ik haar leuk begin te vinden maar Zayn zou dat nooit toelaten en ik wil mijn vriend niet kwijt. Ik zucht even diep. Liam kijkt me bezorgd aan maar ik schud alleen mijn hoofd. Ik moet haar vergeten. Dat gaat nog heel moeilijk worden.

*

We hangen nu met zijn allen op de bank. We hadden besloten een film marathon te houden.  Nu kijken we al de 3e griezelfilm. Louis verbergt zijn gezicht in mijn shirt, Niall heeft een kussen tegen zich aangedrukt en lilly ligt met haar hoofd op Liam's schoot en met haar benen op Zayn en kijkt niet meer naar de film. Ik voel een steek van jaloezie door me heen ga als ik zie dat Liam geruste end met zijn hand over haar rug streelt. Ik wou dat ik dat was. Ho wacht ik zou haar vergeten! 

Ik schrik op uit mijn gedachten van Louis die zich tegen me aandrukt. 'rustig Lou het is maar een film' zeg ik zacht. Hij haalt zijn schouders op en kijkt verder. 'oke im going to bed' zegt Lilly opeens. 'oh are you scared' zegt Louis plagerig. 'you are scared to Louis William tomlison .' zegt ze droog. 'but goodnight Guys' ze geeft iedereen een kus op de wang en loopt dan de kamer uit. Mijn wangen zijn een beetje rood hopelijk heeft niemand dat gezien. Ik kijk rond en zie Liam naar me kijken met een bepaalde blik in zijn ogen. Hij heeft het gezien.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen