Lily Rose - Zayn malik
Ik zit in de woonkamer tv te kijken. De jongens zijn ergens naar een supermarkt want al het eten was op dankzij Niall. Er is niks op tv. Ik zep wat doelloos langs de zenders als ik iets over one direction hoor. Ik laat hem op die zender staan. 'who is this girl? That os à quistion alot of girlz ask. This girl whas sean whit The boys Yesterday. Maybey Niall horan has à girlfriend just like Liam and Louis.' er komen wat foto's in beeld. Van dat Niall mijn rug insmeert en dat ik over zijn schouder hang. En van ons water gevecht. OMG. Ohnee wat moet ik nu doen?. Ik pak mijn iPhone uit mijn zak en start twitter. Het is een worldwide trend. 'mistery girl 1D' ze weten gelukkig niet wie ik ben. Maar wie heeft die foto's gemaakt? Er was toch geen paparazzi op het strand?
'Lilly! Come down!' ik loop rustig naar beneden de woonkamer in waar Zayn staat. 'we have à problem' Zegt hij en hij wijst naar de tv. Het zelfde wat ik vanmorgen had gezien werd nu herhaalt. 'i know, but they don't now who i am' 'yes they now! She Finder you on twitter!!' roept Zayn. 'oh no' 'yes' op dat moment komt Liam binnen. 'Paul heeft gebeld,hij wil dat we een intervieuw doen' Zayn knikt.
'wanneer dan?' vraagt Louis als Zayn en Liam alles aan de rest hebben verteld. 'vanavond' mompelt Liam. 'yoy are Comming whit us' zegt Zayn opeens. Ik kijk hem verschrikt aan. Ik schud mijn hoofd. 'echt niet!' 'oh jawel' ik zucht en knik dan. 'maar ik blijf backstage jullie doen dat intervieuw maar' 'deal'
-
Zayn:
We staan nu backstage te wachten tot we opgeroepen worden. Paul is hier ook ergens waar weet ik niet. Hij heeft ons toen we hier aankwamen even kort gezegd wat we moesten doen.' Vertel ze gewoon de waarheid. Ze is Zayns nichtje klaar. Als ze beginnen over haar en Niall gewoon zeggen dat het je beste vriendin is Niall.' hij denkt volgens mij ook Nog eens dat ze echt wat hebben! Voordat Niall er op kon reageren of wij iets konden zeggen was hij alweer verdwenen. Ik kijk de ruimte even rond. Mijn ogen blijven op Lilly hangen. Ze staat met Liam te praten. Ik vind het echt rot voor haar. Ze heeft haar moeder verloren, kwam erachter dat de klootzak die ze jaren voor haar vader heeft gezien dat niet is en haar ook nog eens heeft misbruikt. En dat dit ook nog. Louis kijkt even mijn richting uit en knikt dan naar Lilly en dan naar de richting van het podium. Ik knik en krijg een grijns op mijn gezicht. Ons plannetje gaat nog steeds door
Na een tijdje krijgen we een teken en lopen het podium op. Er word geklapt en gegild. Ik zwaai even naar iedereen en ga dan samen met de andere jongens op de bank zitten. Nouja ik zit op de leuning de bank is vol. 'Hai guys, ik ben sophie' zegt de vrouw vrolijk, we zeggen in koor. 'hi we are one direction' de vrouw grinnikt even en ook uit het publiek klinkt gelach. ' zo hoe gaat het met jullie?' 'met ons gaat het goed.' zegt Louis vrolijk.' hoe gaat het met jou?' de vrouw lacht weet even. 'prima Harry bedankt' 'dus vertel eens jongens wie is nou dit misterieuze meisje?' er verschijnt een foto van Lilly en ons samen op het strand. Dat we met zen Allen een ijsje eten. 'is ze een fan die een prijs had gewonnen? Of is het dan toch jouw vriendin Niall?' ik lach even. 'nou eigenlijk is ze geen van beiden, ze is mijn nichtje.' de vrouw kijkt me even verbaasd aan. haha dat had ze niet verwacht. 'dus ze is niet je vriendin Niall?' hij schud zijn hoofd. 'ze is hier' zegt Louis opeens. 'oh echt?! Haal haar erbij' zegt Sophie enthousiast. Liam en Niall staan op en lopen weer backstage. Even later komen ze terug. Lilly licht spartelend over Liam 's schouder en Niall loopt er lachend achteraan. Niall en Liam gaan weer zitten en Liam duwt Lilly op Niall's schoot. Ze kijkt even boos naar Louis, die zijn tong naar haar uitsteekt. Ze krijgt rode wangen als ze de zaal in kijkt. 'uh hi' wij grinniken even. 'so dus jij bent Zayn 's nichtje?' Lilly knikt en glimlacht even naar mij. 'wat is je naam?' 'ik ben lilly' 'nou leuk om je te ontmoeten lilly' zegt Sophie vrolijk. Lilly glimlacht even naar haar. 'het is leuk om hier te zijn, ookal was dat niet de bedoeling.' ze kijkt weer even naar Louis die haar alleen maar een kus handje terug stuurt. 'zo hoelang kennen jullie Lilly al jongens?' 'oh we kennen Rosie al zins het begin van one direction, ze was er altijd om Zayn en later ook ons te suporten' zegt Louis vrolijk. 'Rosie?' vraagt Sophie. ' uh ja mijn 2e naam is Rosé, Lou vind het leuk om me Rosie te noemen' zegt Lilly blozend. 'en eigenlijk doen we dat nu allemaal hè Rosie' zegt harry lachend. Lilly steekt haar tong naar hem uit.
Er zijn nog geen reacties.