Foto bij Niall horan

Ik kijk naar haar terwijl ze lacht. Ze is zo mooi, al helemaal als ze lacht. Dan krijgt ze van die twinkelingen in haar mooie bruine ogen. Eigenlijk heeft ze die altijd behalve als ze verdrietig is dan zijn haar ogen dof. Jammer genoeg is ze de laatste tijd bijna alleen maar verdrietig. Je dwaalt af Niall! Focus. Ik kijk nog een keer naar haar mooie gezichtje en ga dan verder met tv kijken. Ze heeft ook altijd een blosje op haar wangen die erger word als ze bloost of als ze het koud heeft. Oke dit is niet normaal meer ik lijk wel een soort stalker. 'NIALL!!' ik schrik op. Louis staat keihard mijn naam te schreeuwen. 'sorry Lou what did you say?' 'we vroegen of je mee ging naar het strand' zegt hij vrolijk. 'tuurlijk!' ik spring meteen op en loop naar men kamer om me om te kleden. Als ik even later weer beneden kom is alleen Lilly er nog niet. ' lillig come on!' schreeuwt Zayn. 'girls' zegt Harry als ze had geroepen dat ze bijna klaar was. Tien minuten later kwam ze naar beneden in een short topje en op slippers. Ze had een Strandtas in haar handen. Harry Louis en Zayn renden meteen het huis uit. Liam nam Lilly haar tas en sloeg een arm om haar heen. Ze keek hem lachend. IK voelde een steek van jaloezie door me heen gaan. Ik negeerde hen en stapte in de auto. Iedereen stapte in maar er was geen plaats meer voor Lilly. Ik wou net zeggen dat ze wel bij mij kon zitten toen Zayn haar op zijn schoot trok.  Louis reed richting het strand en zat samen met Harry hard mee te zingen met de radio. Ik moest lachen om hun gezichten. Stelletje gekken.

Als we op het strand zijn rennen Liam Harry Louis en Zayn meteen naar de zee. Ze gooien hun shirts halverwege ergens uit en rennen het water in. Lilly raapt ze lachend op en loopt met al hun spullen naar een plekje op het strand. Ze gooit alles neer en legt haar eigen spullen neer. Ik leg mijn handdoek bij de hare en leg die van de jongens ook maar ergens neer. 'Nialler kun jij mijn rug nog even insmeren?' ik knik naar Lilly en pak de zonnebrand van haar aan. Ze trekt haar topje uit en gaat op haar buik op de handdoek liggen. Ik begin haar rug en schouders langzaam in te smeren. Genietend dat ik haar nu gewoon kan aanraken zonder raar aangekeken te worden als ik haar bijvoorbeeld opeens knuffel. 'Niall Rosie kom ook zwemmen!' schreeuwt Louis vanuit het water. En bedankt Lou. We staan op en ik til haar over mijn schouder. 'ah Niall!put me down!' lacht ze. Ik loop de zee in. Als ze merkt wat ik wil doen begint ze te spartelen. Lachend gooi ik haar in het water. Als ze weer boven komt kijkt ze me gespeeld boos aan. 'NIALL!' ze spettert water in mij. Gezicht. Ik lag en spetter water terug. Daarna komt er een groot water gevecht tussen ons. Even later laten we ons lachend weer op onze handdoek vallen.  Ze gaat op haar rug liggen en sluit genietend van de zon haar ogen. Wat is ze toch mooi.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen