Foto bij Lily Rose

Als ik beneden kom zit iedereen al aan tafel. Als ik ga zitten staren ze me allemaal aan. Ik kuch even en snel gaan ze weer verder met eten. Ik grinnik even en pak dan een croissantje van de schaal. Ik kijk even de tafel rond en zie Zayn naar me staren met een rare blik in zijn ogen. Die blik heeft hij altijd als hij iets wil bespreken of iets ergs te vertellen heeft. Ik eet langzaam door en probeer het zo lang mogelijke te rekken. Als ik klaar ben zit ik nog als enige aan tafel. Ik zucht opgelucht en ruim snel mijn spullen op. Ik loop zo stil mogelijk naar de gang en loop dan naar de trap. Halverwege hoor ik iemand kuchen. Ik draai me langzaam om en zie Liam staan. Hij kijkt met een gemene grijns naar me. Ik loop naar hem toe en stomp hem zachtjes. ' ik dacht dat je Zayn was' fluister ik zachtjes. Hij grinnikt even. Aait over men Hooft en loopt dan de woonkamer in. Ik zucht en loop weer de trap op. Op de gang is  kom ik Zayn ook niet tegen snel loop ik naar mijn kamer en open opgelucht de deur. Ik sluit hem weer zachtjes. Als ik iemand achter me zijn keel hoor schrapen draai ik me geschrokken om. Daar zit Zayn op men bed. 'shit' zeg ik zacht. Hij grinnikt even. Dat is een goed teken ( hoop ik). Hij gebaard dat  ik naast hem moet gaan zitten. Als ik dan eindelijk zit is het even stil.  'luister lil, ik wil niet dat je verliefd word op iemand uit de band. Het is niet om gemeen te zijn maar ik wil je gewoon niet verdrietig zien. We zijn vaak weg en dan blijf jij alleen achter. Ik hou van je lil. Je bent mijn kleine zusje en ik wil niet dat je verdrietig bent' ik zucht even en kijk hem dan aan. ' wie zegt dat ik verliefd ben/ word op 1 van de jongens' ' kom op Lilly ik zie wel hoe je naar Niall kijkt' fluistert hij. Ik krijg rode wangen. Stug kijk ik voor me uit.' ik wil dat je volgende keer naar mij komt als er iets is oke' 'ZAYN! Ik ging niet naar hem, hij werd wakker en maakte zich zorgen. Dat is echt lief van hem! En trouwens ik ben niet verliefd dus ik kan omgaan met wie ik wil!' ik sta op en loop de kamer uit. Ik loop boos de trap af de tuin in. Ik ga ergens onder een boom in het gras zitten.  Ik zucht en laat men hoofd tegen de boom aan rusten. Zayn heeft wel een beetje gelijk over dat ze veel weg zijn enzo. En het is echt lief dat hij zoveel om me geeft maar toch. Na een tijdje komt er iemand naast me zitten. Ik ruik de vertrouwde geur van Liam. Ik laat mijn hoofd op zijn schouder leunen. ' Zayn heeft met je gepraat he' ik knik. ' hij houd van je lil hij wil je niet gekwetst zien.' 'dat weet ik ook wel maar ik mag toch zelf wel beslissen met wie ik omga en wanneer ik naar iemand toe ga, en al helemaal wie ik leuk vind.' ' hij wil je gewoon beschermen, maar ik denk niet dat Niall je ooit pijn zal doen. Niet bewust in ieder geval' 'maak jij dat Zayn duidelijk' zeg ik spottend. ' ik zal men best voor je doen Rosie' 'li het was een grapje en, wacht eens even hoe noemde je mij?' 'sorry komt door lou' zegt hij lachend. Ik zucht en laat het maar. Binnenkort zal iedereen me wel Rosie noemen. ' kom' Liam staat op en steekt zijn hand naar me uit. Ik pak met een glimlach zijn hand. Hij trekt me omhoog en haakt zijn arm door de mijne. ' zo ik zal mijn liefste even jaar binnen begeleiden' zegt hij met een kak stem. Ik speel het spelletje mee en recht mijn rug. 'bedankt mijn liefste broer maar pas op voor modder dit zijn nieuwe schoenen. We lopen arm in arm met recht rug en opgeheven hoofd naar binnen. In de woonkamer staat hij stil en schud een kussen op. ' ga zitten mijn liefste zusje' ik ga zitten en wuif hem weg. ' bedankt, ga nu kaar broer. Vader wil kricket spelen.' de jongens kijken ons raar aan en Liam en ik schieten in de lach. Die gezichten. Ik geef Liam een high five en hij ploft naast me op de bank.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen