Lily Rose
Ik schreeuw het uit en zit meteen recht op in bed. 'Lilly rustig, Lilly sssht het is oke rustig maar' langzaam word ik weer rustig en kijk in Niall 's blauwe ogen. Hij veegt zachtjes de tranen van mijn wangen en trekt me tegen zich aan. Ik snik nog een beetje. 'sssht Lilly het is goed, had je een nachtmerrie?' zachtjes knik ik met mijn hoofd. ' wil je me vertellen waar hij over ging?' hij gaat met zijn rug tegen de leuning van het bed zitten en trekt mij tegen zich aan. Hij slaat de dekens om ons heen. Ik laat mijn hoofd op zijn borst liggen en sluit mijn ogen even. Ik luister naar Nialls kalme hartslag en word zelf ook rustig. ' ik droomde weer over het ongeluk dat ik ongeveer 2 jaar geleden heb gehad. Mijn ouders en ik waren op weg naar mijn oma's restaurant toen ze weer ruzie kregen. Mijn vader stopte de auto en stapte uit. Mijn moeder ging hem achterna. Ze waren erg lang weg dus ik stapte ook uit om te kijken waar ze waren.toen werd ik aangereden door een auto' het laatste zeg ik heel zachtjes. 'ja Zayn had het ons toen verteld hij was 2 dagen weg van de tour om naar jou te gaan, alleen jammer dat je sliep toen Zayn er was' om het laatste lach ik even kort. 'droomde je daar alleen over?' 'ongeveer deze keer was het niet met mijn ouders maar met jullie' hij trekt me nog wat dichter tegen zich aan en geeft me een kus op mijn hoofd. ' wees maar niet bang, wij zullen er voor zorgen dat jou niks overkomt' 'haha ik heb mijn eigen bodyguards' 'haha ja' we praten nog wat en langzaam val ik weer in slaap.
De volgende ochtend word ik wakker door iemand die staat te schreeuwen. Ik open langzaam mijn ogen en zie Louis in de deur opening staan. Hij schreeuwt de longen uit zijn lijf. 'guys!!!!!' ik kijk naast me en zie dat Niall ook al wakker is. De rest komt nu ook aan gerent. 'Louis wat is er!?' vraagt Liam bezorgt. Louis wijst naar mij en Niall. Dan merk ik dat ik nog steeds in zijn armen lig. Ik voel mijn wangen een beetje rood worden en verstop mijn gezicht in Niall's shirt. 'OMG why are you holding her like That?! ' schreeuwt Louis hyper actief met een big smile op zen gezicht. 'uh ik uh' zegt Niall alleen maar met een rood hoofd. Als hij Zayn ziet kijken laat hij me snel los. Ik grinnik even. ' i had à bet dream, and i screamt à litle bit lout so Niall woke up and hè tried to calm me down and wel we fall asleep' zeg ik zachtjes. 'ahww' zeggen Louis en Harry tegelijk. Daarna staren de jongens ons alleen maar aan. ' oke guys we gonna make breakfust' zegt Liam lachend. Ik kijk hem dankbaar aan. Hij glimlacht even naar me en loopt dan achter Louis en Harry aan, die al hyper actief schreeuwend de trap af zijn gerend. Zayn kijkt ons nog een keer wantrouwend aan en loop dan ook de kamer uit. 'sorry for that' zegt Niall zachtjes. Ik geef hem een kus op zijn wang en glimlach naar hem.' it is oke, ik ben het wel gewent onderhand, nog bedankt trouwens' hij kijkt me onbegrijpelijk aan.' voor vanachter gek' hij lacht, ' graag gedaan hoor Rosie' ik kijk heb boos aan. ' niet jij ook al' klaag ik. 'sorry Louis heeft me aangestoken en het is best cute' zegt hij lachend. Ik geef hem een duw en stap uit mijn bed. Ik pak wat kleren uit de kast en leg ze klaar op het bed. Niall is ook opgestaan. ' uh ik ga maar even kleren aantrekken' ik knik en glimlach nog even naar hem. Hij glimlacht even snel terug is dan de deur uit. Met een zucht laat ik me op bed vallen en sluit mijn ogen even. Ik moet weer aan die blik van Zayn denken. Ik ga zometeen een preek van hier tot Tokio krijgen. Ik zucht nog een keer en pak dan mijn kleren en loop mijn badkamer in.
Er zijn nog geen reacties.