Foto bij 57.

Ik heb een beetje slecht nieuws. Mijn colleges beginnen vanaf morgen weer, en daarnaast heb ik rijlessen op maandag en vrijdag, en moet ik werken op zaterdag. In de praktijk komt dat erop neer dat ik nauwelijks meer tijd over heb om te schrijven. Jullie hebben waarschijnlijk ook wel gemerkt dat ik niet zo heel regelmatig meer gepost heb in de afgelopen weken: ik had introductie van mijn studie.
I hope you bear with me, en dat ik nog een beetje regelmatig kan blijven posten, maar reken niet meer op een hoofdstuk per dag, dat gaat sowieso niet lukken. Sorry.

That moment when saying “you’re beautiful” doesn’t cut it for him

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • ZeroGravity

    Mhiiii<3
    Ik moest echt keihard lachen om dit: " “You followed me, didn’t you?” vroeg ik opeens lachend. "
    Ik bedoel, Zayn zit zo'n heel romantische preek te houden die supercute en heldhaftig bedoeld is, en dan, dat. I just love it -ik bedoel, het is ook zo realistisch. Ik vind romantische dingen altijd snel onrealistisch, maar dat heb ik met dit verhaal nog geen moment gehad, vooral omdat je telkens dat soort dingen erin stopt. En omdat Vanessa zo gevat is.
    Ook dat laatste stukje, en dan, dat ze die taxi als excuus gebruikt, omygoodness, ik weet niet waarom, maar ik vind dit hoofdstukje gewoon helemaal geweldig. <3
    [en rijlessen zijn stoer. :3 I'd love to be able to drive... good luck! en met je school trouwens ook.]
    [trouwens, dat plaatje van je intro matcht zo mooi met dat einde van je stukje x)]
    Okeeeee, ik heb niet echt veel beters te zeggen en het begint nogal saai te worden dat ik dit verhaal ongeveer de definitie van perfect vind, zeker?
    Anyhow, ik ga je een kudo geven. God, I love this, can't even say how much. [en ik begin altijd te grijnzen als je een nieuw hoofdstuk geschreven hebt en als een gek in mijn handen te klappen van plezier, just so you know, x)]
    <3

    1 decennium geleden
  • Tinaaax257

    :)
    good lcuk~

    1 decennium geleden
  • Nixon

    N'aaw, mag ik hem hebben? (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen