Anke pov

Harry had het park versiert met kaarsjes en lampionnen. Het is zo mooi! Harry verstoord mijn staren en ik draai me om. Ik kijk in zijn ogen en opeens gaat hij op 1 knie zitten. Nee, dat meent hij niet toch? ‘Anke, do you want to be my girlfriend?’ vraagt hij en haalt ondertussen een doosje uit zijn zak. Hij opent het doosje en er zit een kettinkje in met een diamanten hartje. ‘Harry, of course I will!’ zeg ik. Hij staat op en doet de ketting aan. ‘Do you like it?’ vraagt hij een beetje onzeker. ‘Yes, very!’ zeg ik en geef hem een kus. Ik sla mijn armen om zijn middel en beëindig de kus. We genieten nog even van het uitzicht en besluiten dan naar huis te gaan. We blzen eerst nog alle kaarsjes uit. En gaan dan naar de auto. De koets had Harry al weggestuurd aangezien ik het niet zo had voor paarden. Onderweg naar de auto, die veel dichter stond dan ik had verwacht, neemt Harry mijn hand vast. ‘Harry,’ vraag ik ‘will you stay with me tonight?’ ‘Yes, I would love to!’ zegt hij opgewekt en geeft me een kus op mijn kruin. Wanneer we thuis zijn aangekomen zitten Vienna, Chaima en Louis op de bank. Robin… zit op Louis. Ik kom de woonkamer in en Vienna’s ogen worden groot van verbazing. ‘Wat een kanjer hangt er rond jou nek!’ roept ze. Chaima, Robin en ik barsten in lachen uit. Louis en Harry kijken elkaar bedenkelijk aan. Zij begrijpen er natuurlijk niets van. Ondertussen was Vienna al naast me komen staan op de ketting van dichtbij te bekijken. ‘Wat is er gebeurt?’ vraagt Robin. ‘Harry asked me to be his girlfriend!’ antwoord ik vol trots. De meiden gillen en ik zie Louis een beetje stoeien met Harry. Ik kan het niet laten en geeuw even. Ik loop naar Harry toe en neem zijn hand vast. ‘Excuse us please. We are gonna sleep.’ Zeg ik dan. ‘Yeah right’ zegt Chaima sarcastisch. We schieten allemaal in de lach terwijl Anke en Harry naar boven vertrekken. Ik denk dat ze een lange nacht te gemoed gaan.

Reageer (1)

  • PussyCat1D

    Oeeeeh!!! Vas happenin'?? xx(hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen