reacties en kudo's maken me blij *hint hint* ;-)

Anke pov

Ik begrijp er niets van 5 minuten geleden zat ik nog op de bank nu in de auto met Harry. Waar brengt hij me in godnaam heen? Opeens stopt hij. Hij zet de auto aan de kant en stapt uit. Hij loopt naar de andere kant en opent mijn portier. Zo lief!! Hij komt achter me staan en vouwt zijn handen voor mijn ogen. Hij begeleid me even rechtdoor en dan naar rechts. Daar blijft hij staan. Hij draait me om, haalt zijn handen zachtjes van mijn ogen en geeft me een vluchtig kusje. ‘I hope you like it.’ fluistert hij. Ik draai me voorzichtig om en zie een koets met 2 witte paarden ervoor. ‘Wow, Harry, is this all for me? vraag ik hem. Hij knikt en vraagt: ‘Do you like it?’ ‘Yes, a lot!’ antwoord ik. ‘It’s just the beginning.’ Zegt hij met een geheimzinnige glimlach. We stappen in en beginnen zachtjes te rijden. Ik nestel me tegen Harry aan en kijk naar de grote, witte wezens die zich voor ons bewegen. ‘Are you scared?’ vraagt Harry. ‘A little..’ zeg ik verlegen. Harry trekt me nog wat dichter tegen hem aan en drukt zijn lippen op mijn kruin. ‘My hero…’ fluister ik met een glimlach.

Reageer (1)

  • PussyCat1D

    Oh My F*cking God .... Kunt ge da ook in het echt laten gebeuren??? I LOVE IT (H) xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen