Foto bij YOLO ~ 02 ~ Teddy

© TeddyMcGreen

zucht Eddie was soms zo'n bange schijter! Nu durft hij niet eens uit het raam te springen! Hij met zijn rare trekjes. Hij dacht dat er een gracht met krokodillen onder het raam zat maar dat was niet zo het was een grote vlammen zee. Oke dat zei ik niet tegen hem want dan zou hij al helemaal niet meer springen. Terwijl hij naar beneden aan het kijken was sloop ik van achter naar hem toe. Toen ik bij hem was probeerde ik hem uit het raam te duwen. Dat plan mislukte omdat hij veel te groot was voor mij maar paprika de haai en George de walker zeiden alle bij dat ik het moest proberen. Eddie had mij al verschillende keren proberen uit te leggen dat ze er niet waren maar ik ben er heilig van overtuigd dat ze er wel zijn! Eddie schreeuwde tegen mij 'Teddy stop daar mee ik val bijna!' we hadden niet in de gaten dat er een verzorgster was komen kijken tot dat ze ingreep en ons naar de trampoline cellen stuurde.

Ik en Eddie zaten ieder aan een kant van de cel. We hadden wel vaker ruzie maar altijd kwam het weer goed. Ik verveelde me en probeerde een gesprek te beginnen en zei: 'Eddie weet je nog die ene keer toen de uit een boom wou springen en je zei dat je kon vliegen?' Eddie begon te lachen en zei:'ja de verzorgers moesten mij er met een ladder uit komen halen omdat ik met een van mijn bretels aan een tak was blijven hangen' samen waren we aan het lachen en ik ging naast Eddie zitten. Toen we uit gelachen waren gingen we alle bij op onze rug liggen en keken we naar het plafon en deden we alsof het een wolken hemel was met figuren er in. Een paar uur later kwam de verzorgster kijken of we afgekoeld waren en ze stuurde ons naar de lunch zaal.

Eddie zat tegen over mij te spelen met hagelslag en ik was ondertussen druk in gesprek met George en paprika de haai. Het gesprek ging over hoe we konden ontsnappen uit dit huis. George en paprika hielpen mij altijd met het bedenken van ideeën. Eddie begon mij in eens heel raar aan te kijken, dat was ik ondertussen wel gewend maar toch. Waar zat hij soms toch met zijn gedachten?

Reageer (1)

  • IDunnoXD

    Hihihi, ben ik ook benieuwd naar! :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen