YOLO ~ 01 ~ Eddie
Het was mislukt. De poging om uit het raam te ontsnappen lag in de prullenbak en deze keer lag het niet aan mij. Het lag aan Paprika de haai. Een van de onzichtbare vrienden van Teddy, maar zij was zo eigenwijs dat ze niet geloofde dat ze niemand ze zag. Ja, je kon zeggen dat Teddy een van de ergste was in het huis. Niet dat ik een normaal iemand was. Ik zag namelijk alles geanimeerd. Veel mensen hadden in mijn ogen veel te grote babyogen en te kleine handen. Maar terug naar de mislukte poging om te ontsnappen uit deze hel. Van buiten zag het er gewoon uit als een gewone woning, maar van binnen is alles een grote vlammen zee en de verzorgers hadden kleine bokkenpootjes en vreemde hoorntjes op hun hoofd. Alleen dat zag ik weer, want Teddy zag gewone mensen in witte jassen. Vreemde, gestoorde, nietswetende Teddy toch...
Maar nu dwaal ik af! Vanochtend zouden we de zoveelste poging doen om te ontsnappen via het raam in mijn kamer, want daarvoor staat een grote boom. Ik hou van die grote boom! Dus we hadden het raam open gemaakt met een kussen. Hoe? Dat weten we ook niet, maar het is gelukt dus ik mag niet klagen. Alleen toen ik naar beneden keek, zag ik de grote gracht met de krokodillen. Ik had ' Teddy, ik haat krokodillen.' gemompeld, maar Teddy zei tegen mij ' Dude, spring gewoon uit het raam. Jij kon toch vliegen!' Toen zei ik weer tegen haar: ' Ga jij dan eerst als je het zo goed weet!' Maar zij zei ' Nee, jij bent de dude, dude. Spring gewoon uit het raam!' Het laatste had een van de verzorgers op onze afdeling gehoord, dus kwam ze kijken. Ze zag ons bij het raam en keek een tijdje toe hoe Teddy probeerde mij uit het raam te duwen. Dat lukte haar niet, omdat ze twee koppen kleiner was dan mij. De verzorgster greep in en stuurde ons naar de isoleercellen, die wij altijd als trampoline gebruikte, dus zo erg was het niet.
Nu zat ik aan de lunchtafel met hagelslag te spelen, terwijl Teddy een gesprek had met Paprika de haai en George de walker. ' Gestoord kind' dacht ik, terwijl een brede grijns op mijn gezicht verscheen.
Reageer (4)
YOLOO!!
1 decennium geledenyOLO
1 decennium geledenhahaha leukx
1 decennium geledenabbbbooo
Klinkt fun ^^ Verder please
1 decennium geleden