Epiloog
Ik hoop dat jullie je de proloog nog enigszins herinneren. ^^
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
so fitting with the start.
8 jaar geledenEN ndie neef van ALbus is next!
Ik vraag me toch echt af waarom ik dit verhaal niet eerder had gelezen. Andere verhalen van jou, zoals The Potters heb ik namelijk wel een tijdje terug gelezen en dat vond ik echt een goed verhaal. Maar ja, nu heb ik tenminste ook nog op dit moment mogen genieten van een goed verhaal, want dat was dit echt honderd procent zeker. Ik heb het in een middag en avond uitgelezen, want ik was zwaar verslaafd. Het verhaal was heel erg origineel. Albus die als enigste niet kan toveren en verliefd is op de zoon van Draco Malfoy, Scorpius, is echt geweldig bedacht. Ik vond de personages allemaal erg leuk. Albus en Scorpius zijn ontzettend schattig samen, James is echt een geniale en irritante broer, Adam is een schat, Ron is nog altijd een volslagen idioot, Percy en Oliver is eigenlijk ook een erg leuke combinatie (Ik had het nooit zo op Percy, maar mijn mening over hem is nogal veranderd ) en Draco is stiekem gewoon een supercoole vader, ookal blijft Harry wel iets cooler. Harry maakt namelijk gewoon echt briljante opmerkingen die grappig zijn. Ik had bij dit verhaal, zoals iemand anders volgens mij ookal zei, het gevoel alsof ik een goed boek aan het lezen was. Ik werd echt helemaal in het verhaal gezogen en kon me goed inleven in Albus. Balen dat ik het verhaal nu uit heb, maar er zijn nog wel drie verwijderde stukjes om te lezen. Dat ga ik nu dus mooi doen.
1 decennium geledenHier gekomen via de Daily Prophet haha.
1 decennium geledenAlles vandaag uitgelezen, maar hij is al afgelopen :o
Maar echt een toptoptopper story! Zo ontzettend realistisch, vooral dat deel met dat hij zijn ouders niet wil vertellen over zijn voorkeur voor jongens, omdat hij al geen tovenaar was, en met teleurstellen enzo. Echt heel goed!
En ook vet leuk concept sowieso, de volgende generatie!
Toff dus!
x
Geweldige epiloog! En ik heb je verhaal voor de tweede keer uit, wat natuurlijk betekent dat het tijd is voor een verhandeling over de goedheid er van. Ik hoop dat je mijn verhandelingen nog niet beu bent, zowel: sla het volgende stukje over. (:
1 decennium geledenDus, waarom dit verhaal zo goed is, heeft veel te maken met Albus. Ik vind hem een geweldig personage, omdat hij zo écht is. Hij is een echte tienerjongen met echte twijfels, je kunt je helemaal in hem verplaatsen. Hij doet lang niet altijd het goede, maar dat si juist positief, want hoofdpersonages die door en door goed zijn, zijn ook vervelend. En hij was ook niet zo blind als sommige andere personages. Personages die blind zijn voor hun eigen hart/dat van degene waaran ze houden, is natuurlijk ook interessant (zie Percy en Oliver in Heart of Gold), maar ik prefeer Albus daar dan toch boven.
Als ik hem vergelijk met de hoofdpersonen van Lady, Bugs and Ladybugs (omdat ik dat recent heb gelezen), vind ik ook dat Albus overtuigender is. Ik vond Joshua bijvoorbeeld geweldig, maar zijn karakter was nog meer cliché: de slechte jongen die toch goede kanten blijkt te bezitten en op het goede pad komt door een meisje. Dat is leuk om te lezen, maar Albus en Scorpius zijn geloofwaardiger.
Ook de bijpersonages van Ladybugs vond ik nog net iets oppervlakkiger. Dan denk ik vooral aan de vrienden: Ana en.. ik ben de naam van het andere meisje vergeten, maar het was iets met een M, denk ik. Maar dat kan zijn omdat ik Adam zo leuk vind, haha (:
Is er een conclusie aan mijn relaas? Ja, dat dit verhaal geweldig is! Dat jij heel aangenaam schrijft Dat je vooral moet blijven schrijven! Of ik iets van tips of interessant reflectie heb gegeven, daar heb ik geen idee van, maar hopelijk is het toch leuk om te lezen.
Prachtig <3
1 decennium geleden